Reklama
Rozwiń
Reklama

PlayWay drożeje po udanej premierze gry „Uboat”

Kapitalizacja producenta gier przekroczyła poziom 1,3 mld zł. Rośnie na wieść o dobrej sprzedaży gry „Uboat”.

Aktualizacja: 02.05.2019 13:59 Publikacja: 02.05.2019 13:57

PlayWay drożeje po udanej premierze gry „Uboat”

Foto: www.playway.com

W czwartek około godz. 13 za akcję PlayWaya trzeba zapłacić prawie 198 zł, co oznacza kapitalizację przekraczającą 1,3 mld zł. To reakcja na sukces nowej gry - symulatora łodzi podwodnej wydanego pod nazwą „Uboat”.

Gra trafiła na rynek we wtorek. Pierwszego i drugiego dnia od debiutu utrzymywała się na drugim miejscu listy bestsellerów na Steamie – czyli największego portalu dystrybucji cyfrowej gier. Obecnie "Uboat" zajmuje tam siódme miejsce. Większość opinii na temat gry (niemal 80 proc.) jest pozytywna. Pierwotną cenę ustalono na 25,5 dolarów, natomiast warto odnotować, że gra zadebiutowała z 15-proc. obniżką.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama