PlayWay drożeje po udanej premierze gry „Uboat”

Kapitalizacja producenta gier przekroczyła poziom 1,3 mld zł. Rośnie na wieść o dobrej sprzedaży gry „Uboat”.

Aktualizacja: 02.05.2019 13:59 Publikacja: 02.05.2019 13:57

PlayWay drożeje po udanej premierze gry „Uboat”

Foto: www.playway.com

W czwartek około godz. 13 za akcję PlayWaya trzeba zapłacić prawie 198 zł, co oznacza kapitalizację przekraczającą 1,3 mld zł. To reakcja na sukces nowej gry - symulatora łodzi podwodnej wydanego pod nazwą „Uboat”.

Gra trafiła na rynek we wtorek. Pierwszego i drugiego dnia od debiutu utrzymywała się na drugim miejscu listy bestsellerów na Steamie – czyli największego portalu dystrybucji cyfrowej gier. Obecnie "Uboat" zajmuje tam siódme miejsce. Większość opinii na temat gry (niemal 80 proc.) jest pozytywna. Pierwotną cenę ustalono na 25,5 dolarów, natomiast warto odnotować, że gra zadebiutowała z 15-proc. obniżką.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem