PlayWay drożeje po udanej premierze gry „Uboat”

Kapitalizacja producenta gier przekroczyła poziom 1,3 mld zł. Rośnie na wieść o dobrej sprzedaży gry „Uboat”.

Aktualizacja: 02.05.2019 13:59 Publikacja: 02.05.2019 13:57

PlayWay drożeje po udanej premierze gry „Uboat”

Foto: www.playway.com

W czwartek około godz. 13 za akcję PlayWaya trzeba zapłacić prawie 198 zł, co oznacza kapitalizację przekraczającą 1,3 mld zł. To reakcja na sukces nowej gry - symulatora łodzi podwodnej wydanego pod nazwą „Uboat”.

Gra trafiła na rynek we wtorek. Pierwszego i drugiego dnia od debiutu utrzymywała się na drugim miejscu listy bestsellerów na Steamie – czyli największego portalu dystrybucji cyfrowej gier. Obecnie "Uboat" zajmuje tam siódme miejsce. Większość opinii na temat gry (niemal 80 proc.) jest pozytywna. Pierwotną cenę ustalono na 25,5 dolarów, natomiast warto odnotować, że gra zadebiutowała z 15-proc. obniżką.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Media
TikTok może zostać zakazany już w tym miesiącu. Czy Donald Trump go uratuje?
Media
Meta kończy programy różnorodności. „Krajobraz prawny i polityczny ulega zmianie”
Media
Bogusław Chrabota z prestiżową nagrodą SGH
Media
„The Washington Post” zwalnia pracowników. Dziennik szykuje się na drugą kadencję Trumpa
Media
Szef Grupy RMF: Nie robimy już tylko radia dla ludzi