Reklama

PlayWay drożeje po udanej premierze gry „Uboat”

Kapitalizacja producenta gier przekroczyła poziom 1,3 mld zł. Rośnie na wieść o dobrej sprzedaży gry „Uboat”.

Aktualizacja: 02.05.2019 13:59 Publikacja: 02.05.2019 13:57

PlayWay drożeje po udanej premierze gry „Uboat”

Foto: www.playway.com

W czwartek około godz. 13 za akcję PlayWaya trzeba zapłacić prawie 198 zł, co oznacza kapitalizację przekraczającą 1,3 mld zł. To reakcja na sukces nowej gry - symulatora łodzi podwodnej wydanego pod nazwą „Uboat”.

Gra trafiła na rynek we wtorek. Pierwszego i drugiego dnia od debiutu utrzymywała się na drugim miejscu listy bestsellerów na Steamie – czyli największego portalu dystrybucji cyfrowej gier. Obecnie "Uboat" zajmuje tam siódme miejsce. Większość opinii na temat gry (niemal 80 proc.) jest pozytywna. Pierwotną cenę ustalono na 25,5 dolarów, natomiast warto odnotować, że gra zadebiutowała z 15-proc. obniżką.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama