Reklama

PlayWay drożeje po udanej premierze gry „Uboat”

Kapitalizacja producenta gier przekroczyła poziom 1,3 mld zł. Rośnie na wieść o dobrej sprzedaży gry „Uboat”.

Aktualizacja: 02.05.2019 13:59 Publikacja: 02.05.2019 13:57

PlayWay drożeje po udanej premierze gry „Uboat”

Foto: www.playway.com

W czwartek około godz. 13 za akcję PlayWaya trzeba zapłacić prawie 198 zł, co oznacza kapitalizację przekraczającą 1,3 mld zł. To reakcja na sukces nowej gry - symulatora łodzi podwodnej wydanego pod nazwą „Uboat”.

Gra trafiła na rynek we wtorek. Pierwszego i drugiego dnia od debiutu utrzymywała się na drugim miejscu listy bestsellerów na Steamie – czyli największego portalu dystrybucji cyfrowej gier. Obecnie "Uboat" zajmuje tam siódme miejsce. Większość opinii na temat gry (niemal 80 proc.) jest pozytywna. Pierwotną cenę ustalono na 25,5 dolarów, natomiast warto odnotować, że gra zadebiutowała z 15-proc. obniżką.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama