O ponad 36 proc., do 484,8 mln euro, wzrosły przychody grupy ITI w 2007 roku, EBITDA urosła o 44,6 proc. i wyniosła 79,8 mln euro. W tym roku można się spodziewać dalszego wzrostu przychodów – ITI czeka teraz np. z przejęciem sieci kinowej Silver Screen na zielone światło z UOKiK. Największy wzrost przychodów wśród głównych grup mediowych na polskim rynku ITI zawdzięcza przede wszystkim telewizji, Internetowi (w skład ITI wchodzi grupa TVN wraz z Onetem) i biznesowi kinowemu (sieć Multikino). Grupa TVN wciąż jest motorem notowanego na luksemburskiej giełdzie holdingu. W ubiegłym roku z jej działalności pochodziło ponad 85 proc. przychodów ITI. Sieć kinowa Multikino odnotowała w ubiegłym roku przychody w wysokości 45,8 mln euro (to ponad 60 proc. więcej niż rok wcześniej).
Choć przychody ITI urosły, holding odnotował stratę netto w wysokości 20,1 mln euro (rok wcześniej miał 72,1 mln euro zysku), bo w jego skład wchodzą dwie nierentowne spółki – klub sportowy Legia i ITI Neovision, właściciel platformy cyfrowej „n”, która działa od października 2006 r. Właśnie z myślą o doinwestowaniu „n”, ale także po to, żeby spłacić poprzednie pożyczki i kupić Silver Screen, pod koniec 2007 r. grupa ITI zaciągnęła ogromny, wart 320 mln euro kredyt w bankach BPH i Calyon SA. Przychody ITI Neovision wyniosły w ubiegłym roku do 27,9 mln euro, a EBITDA była ujemna i wynosiła 48,7 mln euro. Ujemna EBITDA Legii wynosiła 774 tys. euro (rok wcześniej było to 3,4 mln euro), a przychody wygenerowane przez klub wyniosły 4,7 mln euro (to o prawie jedną czwartą mniej niż rok wcześniej). Kierownictwo ITI podkreśla jednak, że nie planuje wycofania się z działalności w branży sportowej.