Honoraria agencji ComPress otrzymane od klientów w 2012 roku sięgnęły 6,1 mln zł. Firma obsługiwała m.in. takie koncerny, jak Husqvarna Poland, BZ WBK Finanse czy Apple.
W pierwszej piątce znalazły się także: Hill and Knowlton (w portfolio klientów ma m.in. Glaxo SmithKline,Nokia i Panasonic, 5,9 mln zł przychodów), Martis Consulting (obsługuje m.in. Grupę Lotos, Boryszew i JSW, 5,2 mln zł), Lighthouse Consultants (PKN Orlen, Roche, Marathon Oil, 5,1 mln zł), OnBoard PR ( m.in. Diageo Polska i Adamed, 4,4 mln zł).
Do pierwszej dziesiątki doszły jeszcze: Solski Burson-Marsteller, 24/7 PR, Profile, NBS Communications i Vision Group.
To wyniki rankingu według prowizji, jakie wpływają do agencji od klientów (fee income) przeprowadzanego na zlecenie Związku Firm Public Relations przez firmę doradczą Business Watch. Wzięło w nim udział 14 agencji.
Na potrzebę badania fee income zdefiniowano jako „różnicę pomiędzy przychodem netto ze sprzedaży usług a kosztami zewnętrznymi realizacji projektów, takimi jak: zakup powierzchni reklamowej, zakup i produkcja materiałów reklamowych, transport, catering, wynajem hoteli, sal i sprzętu, obsługa akcji promocyjnych, wynajem osób prowadzących, monitoring mediów itp.".