Najbardziej popularnym celebrytą z reklam Playa okazał się Kamil Bednarek. W kampanii Żubra najbardziej podobał się spot „Żubr idzie za żubrem". - Bardziej spodobał się mężczyznom, pracownikom fizycznym i właścicielom firm. Mniej przychylne zdanie o październikowym spocie Żubra miały osoby zajmujące się domem, renciści i emeryci – podaje LoweMedia.
W pierwszej piątce najchętniej wskazywanych spontanicznie kampanii uplasowały się jeszcze Orange z Sercem i Rozumiem, reklama BZ WBK z Kevinem Spacey oraz kampania czekolady Milka.
LoweMedia zbadał też, które reklamy podobały się Polakom najbardziej w najpopularniejszych kategoriach produktowych (tam wspierano już respondentów listą kampanii, badani mogli wskazać trzy z nich). Najwyższe noty zebrała kampania Żubra (51 proc.), kolejna była kampania Wawela ( 35 proc. wskazań), Plus (34 proc.) z kampanią kierowaną do osób, które chcą się pozbyć starej komórki, BZ WBK (26 proc.), Kinder Maxi King (23 proc. wskazań), Suzuki(17 proc.), Metafen (15 proc. wskazań), Vibovit (13 proc.), platforma nc+ (11proc.) i M1 (6 proc.).
Badanie przeprowadziła firma Ipsos w dniach 12-26 listopada. Było ono przeprowadzone metodą CAPI na 1006 osobach powyżej 16 roku życia mieszkających w 100 polskich miastach. Grupa była reprezentatywna pod względem płci, wieku, regionu, wielkości miejscowości zamieszkania i wykształcenia.
Najpopularniejsze reklamy w Polsce
Żubr