Reklama

Ulubione reklamy Polaków w październiku

Pytani o podanie ulubionej reklamy bez namysłu Polacy najczęściej wskazywali w październiku na reklamy Play i piwa Żubr – wynika z posumowania domu mediowego LoweMedia.

Publikacja: 16.12.2013 11:56

Ulubione reklamy Polaków w październiku

Foto: Materiały Producenta

Najbardziej popularnym celebrytą z reklam Playa okazał się Kamil Bednarek. W kampanii Żubra najbardziej podobał się spot „Żubr idzie za żubrem". - Bardziej spodobał się mężczyznom, pracownikom fizycznym i właścicielom firm. Mniej przychylne zdanie o październikowym spocie Żubra miały osoby zajmujące się domem, renciści i emeryci – podaje LoweMedia.

Reklama
Reklama

W pierwszej piątce najchętniej wskazywanych spontanicznie kampanii uplasowały się jeszcze Orange z Sercem i Rozumiem, reklama BZ WBK z Kevinem Spacey oraz kampania czekolady Milka.

LoweMedia zbadał też, które reklamy podobały się Polakom najbardziej  w najpopularniejszych kategoriach produktowych (tam wspierano już respondentów listą kampanii,  badani mogli wskazać trzy z nich). Najwyższe noty zebrała kampania Żubra (51 proc.), kolejna była kampania Wawela ( 35 proc. wskazań), Plus (34 proc.) z kampanią kierowaną do osób, które chcą się pozbyć starej komórki, BZ WBK (26 proc.), Kinder Maxi King (23 proc. wskazań), Suzuki(17 proc.), Metafen (15  proc. wskazań), Vibovit (13 proc.), platforma nc+ (11proc.) i M1 (6 proc.).

Badanie przeprowadziła firma Ipsos w dniach 12-26 listopada. Było ono przeprowadzone metodą CAPI na 1006 osobach powyżej 16 roku życia mieszkających w 100 polskich miastach. Grupa była reprezentatywna pod względem płci, wieku, regionu, wielkości miejscowości zamieszkania i wykształcenia.

Najpopularniejsze reklamy w Polsce

Żubr

Reklama
Reklama

Wawel

BZ WBK

Matefen

Reklama
Reklama

Najbardziej popularnym celebrytą z reklam Playa okazał się Kamil Bednarek. W kampanii Żubra najbardziej podobał się spot „Żubr idzie za żubrem". - Bardziej spodobał się mężczyznom, pracownikom fizycznym i właścicielom firm. Mniej przychylne zdanie o październikowym spocie Żubra miały osoby zajmujące się domem, renciści i emeryci – podaje LoweMedia.

W pierwszej piątce najchętniej wskazywanych spontanicznie kampanii uplasowały się jeszcze Orange z Sercem i Rozumiem, reklama BZ WBK z Kevinem Spacey oraz kampania czekolady Milka.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Reklama
Reklama