Ulubione reklamy Polaków w październiku

Pytani o podanie ulubionej reklamy bez namysłu Polacy najczęściej wskazywali w październiku na reklamy Play i piwa Żubr – wynika z posumowania domu mediowego LoweMedia.

Publikacja: 16.12.2013 11:56

Ulubione reklamy Polaków w październiku

Foto: Materiały Producenta

Najbardziej popularnym celebrytą z reklam Playa okazał się Kamil Bednarek. W kampanii Żubra najbardziej podobał się spot „Żubr idzie za żubrem". - Bardziej spodobał się mężczyznom, pracownikom fizycznym i właścicielom firm. Mniej przychylne zdanie o październikowym spocie Żubra miały osoby zajmujące się domem, renciści i emeryci – podaje LoweMedia.

W pierwszej piątce najchętniej wskazywanych spontanicznie kampanii uplasowały się jeszcze Orange z Sercem i Rozumiem, reklama BZ WBK z Kevinem Spacey oraz kampania czekolady Milka.

LoweMedia zbadał też, które reklamy podobały się Polakom najbardziej  w najpopularniejszych kategoriach produktowych (tam wspierano już respondentów listą kampanii,  badani mogli wskazać trzy z nich). Najwyższe noty zebrała kampania Żubra (51 proc.), kolejna była kampania Wawela ( 35 proc. wskazań), Plus (34 proc.) z kampanią kierowaną do osób, które chcą się pozbyć starej komórki, BZ WBK (26 proc.), Kinder Maxi King (23 proc. wskazań), Suzuki(17 proc.), Metafen (15  proc. wskazań), Vibovit (13 proc.), platforma nc+ (11proc.) i M1 (6 proc.).

Badanie przeprowadziła firma Ipsos w dniach 12-26 listopada. Było ono przeprowadzone metodą CAPI na 1006 osobach powyżej 16 roku życia mieszkających w 100 polskich miastach. Grupa była reprezentatywna pod względem płci, wieku, regionu, wielkości miejscowości zamieszkania i wykształcenia.

Najpopularniejsze reklamy w Polsce

Żubr

Wawel

BZ WBK

Matefen

Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie