Reklama
Rozwiń

11,5 mln widzów oglądało skok Kamila Stocha

Niedzielną relację ze skoków narciarskich oglądało w TVP1 9,4 mln widzów – ponad połowa wszystkich którzy siedzieli wtedy przed telewizorem.

Publikacja: 10.02.2014 13:28

Kamil Stoch został mistrzem olimpijskim

Kamil Stoch został mistrzem olimpijskim

Foto: AFP

- Jednak w chwili, kiedy Kamil Stoch skakał po raz drugi, oglądalność wzrosła do aż 11 mln 419 tysięcy osób! Następującą po konkursie ceremonię oglądało 9 mln 503 tysiące osób (udziały 50,81 proc.) – podaje TVP w komunikacie. To wprawdzie nie pozwoliło na pobicie dotychczasowego rekordu oglądalności igrzysk w TVP (padł w czasie zimowych igrzysk w Vancouver, kiedy skoki Adama Małysza oglądało 14,5 mln widzów), ale oznaczało sporą widownię, jak na polskie standardy.

Zrobiłem swoje

Piątkową ceremonię otwarcia Igrzysk w TVP1 obejrzało 6,7 mln (udziały 45,1 proc.; w szczycie aż 7,79 mln) sobotnie kwalifikacje do konkursu skoków także w Jedynce – 5,92 mln (41,2 proc.; w szczycie – 6,5 mln – podaje TVP. -

Bardzo dobre wyniki zanotowała także TVP2 – sobotni narciarski bieg łączony, w którym Justyna Kowalczyk zajęła szóste miejsce, obejrzało 3, 31 mln  widzów (40,7 proc.; szczyt - 3 mln 531 tys.) a niedzielny bieg sprinterski w biathlonie kobiet (siódma lokata Weroniki Nowakowskiej-Ziemniak) – aż 3, 69 mln (29,5 proc.; szczyt – 4,38 mln).

Złoto dla Kamila Stocha

- Jednak w chwili, kiedy Kamil Stoch skakał po raz drugi, oglądalność wzrosła do aż 11 mln 419 tysięcy osób! Następującą po konkursie ceremonię oglądało 9 mln 503 tysiące osób (udziały 50,81 proc.) – podaje TVP w komunikacie. To wprawdzie nie pozwoliło na pobicie dotychczasowego rekordu oglądalności igrzysk w TVP (padł w czasie zimowych igrzysk w Vancouver, kiedy skoki Adama Małysza oglądało 14,5 mln widzów), ale oznaczało sporą widownię, jak na polskie standardy.

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji