11,5 mln widzów oglądało skok Kamila Stocha

Niedzielną relację ze skoków narciarskich oglądało w TVP1 9,4 mln widzów – ponad połowa wszystkich którzy siedzieli wtedy przed telewizorem.

Publikacja: 10.02.2014 13:28

Kamil Stoch został mistrzem olimpijskim

Kamil Stoch został mistrzem olimpijskim

Foto: AFP

- Jednak w chwili, kiedy Kamil Stoch skakał po raz drugi, oglądalność wzrosła do aż 11 mln 419 tysięcy osób! Następującą po konkursie ceremonię oglądało 9 mln 503 tysiące osób (udziały 50,81 proc.) – podaje TVP w komunikacie. To wprawdzie nie pozwoliło na pobicie dotychczasowego rekordu oglądalności igrzysk w TVP (padł w czasie zimowych igrzysk w Vancouver, kiedy skoki Adama Małysza oglądało 14,5 mln widzów), ale oznaczało sporą widownię, jak na polskie standardy.

Zrobiłem swoje

Piątkową ceremonię otwarcia Igrzysk w TVP1 obejrzało 6,7 mln (udziały 45,1 proc.; w szczycie aż 7,79 mln) sobotnie kwalifikacje do konkursu skoków także w Jedynce – 5,92 mln (41,2 proc.; w szczycie – 6,5 mln – podaje TVP. -

Bardzo dobre wyniki zanotowała także TVP2 – sobotni narciarski bieg łączony, w którym Justyna Kowalczyk zajęła szóste miejsce, obejrzało 3, 31 mln  widzów (40,7 proc.; szczyt - 3 mln 531 tys.) a niedzielny bieg sprinterski w biathlonie kobiet (siódma lokata Weroniki Nowakowskiej-Ziemniak) – aż 3, 69 mln (29,5 proc.; szczyt – 4,38 mln).

Złoto dla Kamila Stocha

- Jednak w chwili, kiedy Kamil Stoch skakał po raz drugi, oglądalność wzrosła do aż 11 mln 419 tysięcy osób! Następującą po konkursie ceremonię oglądało 9 mln 503 tysiące osób (udziały 50,81 proc.) – podaje TVP w komunikacie. To wprawdzie nie pozwoliło na pobicie dotychczasowego rekordu oglądalności igrzysk w TVP (padł w czasie zimowych igrzysk w Vancouver, kiedy skoki Adama Małysza oglądało 14,5 mln widzów), ale oznaczało sporą widownię, jak na polskie standardy.

Media
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października
Media
TV Republika dzieli bardziej niż TVP Info. Są badania
Media
Najlepsza oferta roku na dostęp do treści „Rzeczpospolitej”. Teraz nawet 75 proc. taniej
Media
Piraci nie grasują nad Wisłą. Ale to tylko stan przejściowy
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Media
Prognozy PwC: Wydatki na internet w Polsce będą rosły szybciej
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska