Aktualizacja: 20.01.2015 10:57 Publikacja: 20.01.2015 10:57
Globalnie na reklamę RTB (real time bidding - aukcje reklam internetowych w czasie rzeczywistym) wydane zostało w ubiegłym roku ponad 9 mld dol.
Foto: Bloomberg
Zwiększanie nakładów na tzw. programmatic buying, czyli automatyczny zakup reklam w internecie z wykorzystaniem specjalnych mechanizmów i algorytmów tworzonych przez domy mediowe, będzie jednym z głównych trendów w reklamie internetowej w Polsce w tym roku – twierdzili pytani o to przez nas na przełomie roku specjaliści.
– Programmatic i automatic biuying pozwala personalizować treści, precyzyjniej analizować rezultaty kampanii, reagować w czasie rzeczywistym – mówi „Rzeczpospolitej" Paulina Sobieszek, partner w domu mediowym Mindshare Polska.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas