Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 20.01.2015 10:57 Publikacja: 20.01.2015 10:57
Globalnie na reklamę RTB (real time bidding - aukcje reklam internetowych w czasie rzeczywistym) wydane zostało w ubiegłym roku ponad 9 mld dol.
Foto: Bloomberg
Zwiększanie nakładów na tzw. programmatic buying, czyli automatyczny zakup reklam w internecie z wykorzystaniem specjalnych mechanizmów i algorytmów tworzonych przez domy mediowe, będzie jednym z głównych trendów w reklamie internetowej w Polsce w tym roku – twierdzili pytani o to przez nas na przełomie roku specjaliści.
– Programmatic i automatic biuying pozwala personalizować treści, precyzyjniej analizować rezultaty kampanii, reagować w czasie rzeczywistym – mówi „Rzeczpospolitej" Paulina Sobieszek, partner w domu mediowym Mindshare Polska.
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Przed Dniem Dziecka trwa walka o portfele rodziców. W sumie wydają na dzieci co roku prawie 18 mld zł. I choćby...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas