Aktualizacja: 12.03.2015 21:32 Publikacja: 12.03.2015 21:00
Jak wynika z najnowszego badania Oxford Economics przeprowadzonego wśród 200 menedżerów z całego świata, aż dla 99 proc. firm cloud computing jest ważną częścią strategii biznesowej.
Foto: www.sxc.hu
Chmura (cloud computing), czyli zdalny (przez internet) model korzystania z oprogramowania i infrastruktury IT, odgrywa coraz większą rolę w funkcjonowaniu przedsiębiorstw. O ile jeszcze kilka lat temu firmy podchodziły do tego tematu z dużą rezerwą, o tyle obecnie traktują chmurę jako integralną część prowadzonego biznesu, bez względu na sektor, który reprezentują.
– Początki sprzedaży produktów cloudowych w Polsce były bardzo trudne. Opór materii był duży. Klienci przede wszystkim podnosili kwestie bezpieczeństwa danych. Obecnie obawy z tym związane zeszły już jednak na dalszy plan – mówi Tomasz Niebylski, dyrektor działu wsparcia sprzedaży SAP Polska.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas