Reklama
Rozwiń
Reklama

Chmura częścią strategii firm

Ponad dwie trzecie przedsiębiorstw planuje w najbliższych trzech latach inwestycje w rozwiązania, które przeniosą do tzw. chmury kluczowe funkcje biznesowe.

Aktualizacja: 12.03.2015 21:32 Publikacja: 12.03.2015 21:00

Jak wynika z najnowszego badania Oxford Economics przeprowadzonego wśród 200 menedżerów z całego świ

Jak wynika z najnowszego badania Oxford Economics przeprowadzonego wśród 200 menedżerów z całego świata, aż dla 99 proc. firm cloud computing jest ważną częścią strategii biznesowej.

Foto: www.sxc.hu

Chmura (cloud computing), czyli zdalny (przez internet) model korzystania z oprogramowania i infrastruktury IT, odgrywa coraz większą rolę w funkcjonowaniu przedsiębiorstw. O ile jeszcze kilka lat temu firmy podchodziły do tego tematu z dużą rezerwą, o tyle obecnie traktują chmurę jako integralną część prowadzonego biznesu, bez względu na sektor, który reprezentują.

– Początki sprzedaży produktów cloudowych w Polsce były bardzo trudne. Opór materii był duży. Klienci przede wszystkim podnosili kwestie bezpieczeństwa danych. Obecnie obawy z tym związane zeszły już jednak na dalszy plan – mówi Tomasz Niebylski, dyrektor działu wsparcia sprzedaży SAP Polska.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama