Aktualizacja: 26.06.2015 15:33 Publikacja: 26.06.2015 15:33
Foto: Fotorzepa/Bartosz Jankowswki
Wybór nadawcy meczów Ekstraklasy trwał od jesieni ubiegłego roku i wciąż się wydłużał. Ekstraklasę wspierał w nim wynajęty do tego pośrednik – włoska firma M&P Silva, który zapewnił w kontrakcie pozyskanie ze sprzedaży praw określonej kwoty (nie ujawniono jej), wyższej niż dotychczasowe wpływy Ekstraklasy ze sprzedaży praw telewizyjnych. Kwoty transakcji nie podano, nieoficjalnie słychać było, że ze sprzedaży sześciu sezonów Ekstraklasa chciała pozyskać nawet 900 mln zł.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas