Reklama
Rozwiń
Reklama

CD Projekt: Filmu „The Witcher” nie będzie

CD Projekt ma prawa do marki The Witcher. Platige, który chce kręcić film o Wiedźminie, musi poszukać innego tytułu.

Aktualizacja: 01.07.2015 15:43 Publikacja: 01.07.2015 15:04

CD Projekt: Filmu „The Witcher” nie będzie

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Komercyjny sukces gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon", dystrybuowanej na świecie pod tytułem „The Witcher" sprawił, że na fali globalnej popularności coraz głośniej mówi się o nakręceniu filmu fabularnego na podstawie przygód bohatera gier firmy CD Projekt i Książek Andrzeja Sapkowskiego. Studio Platige Films ogłosiło już, że zamierza zająć się ekranizacją. Reżyserem filmowego Wiedźmina ma zostać Tomasz Bagiński, który ma na koncie nominację do Oscara dla animacji „Katedra". Projekt jest na razie w fazie developmentu. CD Projekt, z którym przy animowanych intrach do gry współpracował Bagiński, przekonują jednak, że na tytuł, który za granicą robi furorę, czyli „The Witcher", Platige nie wykorzysta. Sam CD Projekt też nie zamierza kręcić filmu. – Do filmu nie mamy praw. Jego produkcję zapowiedział Platige, ale my z nimi w tym obszarze nie pracujemy. Ponieważ mamy prawa do brandu „The Witcher", można sądzić, że filmu pod takim tytułem nie będzie – tłumaczy nam Adam Kiciński, prezes CD Projekt.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama