CD Projekt: Filmu „The Witcher” nie będzie

CD Projekt ma prawa do marki The Witcher. Platige, który chce kręcić film o Wiedźminie, musi poszukać innego tytułu.

Aktualizacja: 01.07.2015 15:43 Publikacja: 01.07.2015 15:04

CD Projekt: Filmu „The Witcher” nie będzie

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Komercyjny sukces gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon", dystrybuowanej na świecie pod tytułem „The Witcher" sprawił, że na fali globalnej popularności coraz głośniej mówi się o nakręceniu filmu fabularnego na podstawie przygód bohatera gier firmy CD Projekt i Książek Andrzeja Sapkowskiego. Studio Platige Films ogłosiło już, że zamierza zająć się ekranizacją. Reżyserem filmowego Wiedźmina ma zostać Tomasz Bagiński, który ma na koncie nominację do Oscara dla animacji „Katedra". Projekt jest na razie w fazie developmentu. CD Projekt, z którym przy animowanych intrach do gry współpracował Bagiński, przekonują jednak, że na tytuł, który za granicą robi furorę, czyli „The Witcher", Platige nie wykorzysta. Sam CD Projekt też nie zamierza kręcić filmu. – Do filmu nie mamy praw. Jego produkcję zapowiedział Platige, ale my z nimi w tym obszarze nie pracujemy. Ponieważ mamy prawa do brandu „The Witcher", można sądzić, że filmu pod takim tytułem nie będzie – tłumaczy nam Adam Kiciński, prezes CD Projekt.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie