Rynek reklamy wzrośnie nawet o 3,3 proc.

Dom mediowy Starlink podtrzymał prognozy dla reklamy w tym roku, podając, że po I półroczu wydatki reklamowe w Polsce wyniosły 3,73 mld zł i były wyższe o 2,8 proc.niż rok wcześniej.

Publikacja: 14.08.2015 13:22

Całorocznie firmy wydadzą w tym roku na reklamę maksymalnie o 3,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

- Historycznie wzrost PKB powyżej 3 proc. powinien utrzymywać wielkość rynku reklamy na stabilnym poziomie, a w 2015 prognozowany wzrost ma wynieść 3,3 proc. - 3,4 proc. W związku z tym pozostawiamy na dotychczasowym poziomie prognozy wzrostu rynku reklamy w 2015 roku w przedziale 2,7 proc. – 3,3 proc. – komentuje Piotr Piętka, prezes Starcom Mediavest Group.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju