Reklama
Rozwiń

Reklamy powalczą o nagrodę dla najskuteczniejszej

Jury konkursu reklamowego Effie, wyłaniającego najskuteczniejsze kampanie reklamowe w kraju, dokonało 68 nominacji.

Publikacja: 15.09.2015 11:21

Do tegorocznej, 16. edycji polskiej odsłony konkursu, zgłoszono 171 prac w 21 kategoriach. Ocenia je sześć grup jurorów, których łącznie jest aż 75. Jury przewodniczy Sebastian Mikosz, były prezes PLL LOT. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 12 października.

Organizowany w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR konkurs Effie jest jednym z najważniejszych w kraju. Ocenia się nie kreację, ale skutki kampanii reklamowych i to, jak mają się do stawianych przed nimi celów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji