Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklamy powalczą o nagrodę dla najskuteczniejszej

Jury konkursu reklamowego Effie, wyłaniającego najskuteczniejsze kampanie reklamowe w kraju, dokonało 68 nominacji.

Publikacja: 15.09.2015 11:21

Do tegorocznej, 16. edycji polskiej odsłony konkursu, zgłoszono 171 prac w 21 kategoriach. Ocenia je sześć grup jurorów, których łącznie jest aż 75. Jury przewodniczy Sebastian Mikosz, były prezes PLL LOT. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 12 października.

Organizowany w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR konkurs Effie jest jednym z najważniejszych w kraju. Ocenia się nie kreację, ale skutki kampanii reklamowych i to, jak mają się do stawianych przed nimi celów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Reklama
Reklama