Reklamy powalczą o nagrodę dla najskuteczniejszej

Jury konkursu reklamowego Effie, wyłaniającego najskuteczniejsze kampanie reklamowe w kraju, dokonało 68 nominacji.

Publikacja: 15.09.2015 11:21

Do tegorocznej, 16. edycji polskiej odsłony konkursu, zgłoszono 171 prac w 21 kategoriach. Ocenia je sześć grup jurorów, których łącznie jest aż 75. Jury przewodniczy Sebastian Mikosz, były prezes PLL LOT. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 12 października.

Organizowany w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR konkurs Effie jest jednym z najważniejszych w kraju. Ocenia się nie kreację, ale skutki kampanii reklamowych i to, jak mają się do stawianych przed nimi celów.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie