Reklamy powalczą o nagrodę dla najskuteczniejszej

Jury konkursu reklamowego Effie, wyłaniającego najskuteczniejsze kampanie reklamowe w kraju, dokonało 68 nominacji.

Publikacja: 15.09.2015 11:21

Do tegorocznej, 16. edycji polskiej odsłony konkursu, zgłoszono 171 prac w 21 kategoriach. Ocenia je sześć grup jurorów, których łącznie jest aż 75. Jury przewodniczy Sebastian Mikosz, były prezes PLL LOT. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 12 października.

Organizowany w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR konkurs Effie jest jednym z najważniejszych w kraju. Ocenia się nie kreację, ale skutki kampanii reklamowych i to, jak mają się do stawianych przed nimi celów.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem