Reklama
Rozwiń

Nowy alians na rynku reklamy

Dwie niezależne agencje mediowe – Codemedia i K2Media – wspólnie ruszają do boju o reklamy na rynku zdominowanym przez wielkich sieciowych graczy.

Publikacja: 23.09.2015 05:00

Nowy alians na rynku reklamy

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz

Nowe joint venture pod nazwą Newnited formalnie zacznie istnieć w styczniu, ale współpraca obu firm rusza już teraz – w najgorętszym dla domów mediowych okresie. To w IV kwartale wielcy reklamodawcy negocjują z domami mediowymi zasady współpracy przy kampaniach w nowym roku.

W wyniku połączenia sił ma powstać grupa, której skumulowane obroty sięgną prawie 200 mln zł, pracująca dla ponad 200 polskich i zagranicznych firm i zatrudniająca ok. 120 osób, czyli, zdaniem jej inicjatorów, największa polska grupa komunikacji marketingowej w obszarze mediów.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji