Nowy alians na rynku reklamy

Dwie niezależne agencje mediowe – Codemedia i K2Media – wspólnie ruszają do boju o reklamy na rynku zdominowanym przez wielkich sieciowych graczy.

Publikacja: 23.09.2015 05:00

Nowy alians na rynku reklamy

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz

Nowe joint venture pod nazwą Newnited formalnie zacznie istnieć w styczniu, ale współpraca obu firm rusza już teraz – w najgorętszym dla domów mediowych okresie. To w IV kwartale wielcy reklamodawcy negocjują z domami mediowymi zasady współpracy przy kampaniach w nowym roku.

W wyniku połączenia sił ma powstać grupa, której skumulowane obroty sięgną prawie 200 mln zł, pracująca dla ponad 200 polskich i zagranicznych firm i zatrudniająca ok. 120 osób, czyli, zdaniem jej inicjatorów, największa polska grupa komunikacji marketingowej w obszarze mediów.

Pozostało 85% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie