Reklama
Rozwiń
Reklama

Niespodzianki wśród chętnych do nowego telewizyjnego multipleksu

Oprócz firm, o których media już pisały, wśród chętnych do nadawania w ramach nowego pakiety naziemnej telewizji cyfrowej są m.in. Scripps Networks Polska, A+E Networks Poland oraz spółka Grupy ZPR Media i Stowarzyszenia Filmowców Polskich. Trzy wnioski złożyło Discovery Polska.

Publikacja: 25.09.2015 17:56

Niespodzianki wśród chętnych do nowego telewizyjnego multipleksu

Foto: Bloomberg

Łącznie do KRRiT wpłynęły 24 zgłoszenia. Krajowa Rada oczekuje na tzw. multipleksie ósmym czterech kanałów uniwersalnych, ale sprofilowanych tematycznie (kanał lifestylowy o zdrowym stylu życia, interaktywny, lokalno-samorządowy i filmowy).

O kanał filmowy zawalczy siedem spółek: Cyfrowe Repozytorium Filmowe – to spółka Kina Polska TV, TV Spectrum z Grupy ZPR Media (nadawca Fokus TV), Telewizja Polsat, TV Puls, PTA (spółka Agory), oraz – i tu dwie niespodzianki – A+E Networks Poland (jej udziałowcami są A+E Networks i największa w Europie platforma cyfrowa Sky) i TV Film – spółka należąca do Grupy ZPR Media i Stowarzyszenia Filmowców Polskich. SFP i ZPR już dawano wspominały o wspólnym projekcie tego typu, ale ostatnio nie było słychać o tym, że wciąż jest aktualny.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama