Reklama
Rozwiń
Reklama

Platformy wideo przeciwko blokadom reklam

Przed użytkownikami oprogramowania antyreklamowego blokują już swoje materiały Iplex, WP i Player TVN. Ale życie adblokersów może się skomplikować jeszcze bardziej, bo podobny ruch rozważa teraz TVP.

Aktualizacja: 08.11.2015 22:32 Publikacja: 08.11.2015 21:00

Skala korzystania z adblocków

Foto: Rzeczpospolita

„Straciłeś połączenie z Internetem lub wyświetlanie wstrzymane jest przez oprogramowanie blokujące reklamy. Wyłącz lub odinstaluj je, aby móc zobaczyć, co dla Ciebie przygotowaliśmy. Dzięki reklamom wszystkie materiały są dostępne bezpłatnie". Taki komunikat już od dawna widzą użytkownicy Adblocka albo innego oprogramowania blokującego reklamy przy próbie obejrzenia serialu lub programu z oferty należącego do TVN Playera.pl.

Podobna informacja od jakiegoś czasu wyświetla się też osobom, które próbują obejrzeć materiał wideo na stronach Wirtualnej Polski. Swoich użytkowników edukuje też Iplex.pl: „Ponieważ używasz programu typu adblock, nie możesz odtworzyć filmu" – wyświetla każdemu użytkownikowi Adblocka. To reakcja nadawców na rosnącą popularność oprogramowania blokującego reklamy, z którego według danych PageFair i Adobe korzysta aż 35 proc. polskich internautów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama