Reklama
Rozwiń
Reklama

Kampania wyborcza nie napędziła zysków branży reklamowej

Ubiegły rok nie przyniósł wielkich żniw związanych z kampaniami wyborczymi. Mimo to przychody nieznacznie wzrosły i poprawiła się rentowność biznesu.

Publikacja: 25.01.2016 21:00

Kampania wyborcza nie napędziła zysków branży reklamowej

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz

Czasy, kiedy outdoor odnotowywał skoki przychodów dzięki wpływom związanym z wyborami, branża ma już raczej za sobą. – Były takie lata, w których przypadające w tym samym roku kampanie prezydenckie i parlamentarne przekładały się na ponad 20 mln zł przychodów, ale ubiegłoroczne wpływy z tego tytułu wstępnie szacuję na 2–2,5 proc. całego rynku – mówi Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama