Aktualizacja: 25.01.2016 21:00 Publikacja: 25.01.2016 21:00
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz
Czasy, kiedy outdoor odnotowywał skoki przychodów dzięki wpływom związanym z wyborami, branża ma już raczej za sobą. – Były takie lata, w których przypadające w tym samym roku kampanie prezydenckie i parlamentarne przekładały się na ponad 20 mln zł przychodów, ale ubiegłoroczne wpływy z tego tytułu wstępnie szacuję na 2–2,5 proc. całego rynku – mówi Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas