Dom mediowy LoweMedia zmienia nazwę i wizerunek

To skutek fuzji amerykańskiej grupy Mullen z globalną siecią Lowe and Partners, do której doszło w maju ubiegłego roku.

Aktualizacja: 26.01.2016 13:27 Publikacja: 26.01.2016 13:16

Obie struktury wchodzą w skład większej Grupy komunikacyjnej Interpublic Group. Przed fuzją w Polsce międzynarodowa sieć Lowe and Partners miała dom mediowy Lowe Media, agencję reklamową Lowe Warsaw i Lowe Open – agencję marketingu aktywacyjnego i konsumenckiego. Po zintegrowaniu firm, którego ostateczny kształt ogłoszono we wtorek, w skład MullenLowe Group w Polsce będą wchodzić: Mullen Lowe Warsaw Poland (dawniej Lowe Warsaw), MullenLowe Mediahub Poland (dawniej Lowe Media) oraz MullenLowe Open Poland (dawniej Lowe Open).

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Media
„Życie Warszawy” powraca! Nowy serwis informacyjny dla mieszkańców stolicy