Obie struktury wchodzą w skład większej Grupy komunikacyjnej Interpublic Group. Przed fuzją w Polsce międzynarodowa sieć Lowe and Partners miała dom mediowy Lowe Media, agencję reklamową Lowe Warsaw i Lowe Open – agencję marketingu aktywacyjnego i konsumenckiego. Po zintegrowaniu firm, którego ostateczny kształt ogłoszono we wtorek, w skład MullenLowe Group w Polsce będą wchodzić: Mullen Lowe Warsaw Poland (dawniej Lowe Warsaw), MullenLowe Mediahub Poland (dawniej Lowe Media) oraz MullenLowe Open Poland (dawniej Lowe Open).
Nowa grupa będzie działać pod nowym logo, w którym znajduje się rysunek ośmiornicy, której macki są ubrane w rękawice bokserskie. Autorem logotypu jest agencja reklamowa MullenLowe Brasil. – Dla nas ta fuzja oznacza większe zmiany niż w przypadku Mullen, która była i pozostaje agencją reklamową. Przede wszystkim zmieni nam się skala dostępnych narzędzi, będziemy mogli korzystać z rozwiązań Mullen z rynku amerykańskiego i brytyjskiego. Zwłaszcza w USA rynek reklamowy jest dziś znacznie bardziej rozwinięty. Będziemy też mogli przeprowadzać wspólnie projekty badawcze – mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca MullenLowe MediaHub w Polsce. Jeszcze w tym roku MediaHub zaprezentuje wyniki pierwszego jednoźródłowego konsumenckiego badania korzystania z mediów Scout. – To będzie badanie ilościowe dotyczące innych obszarów niż te obejmowane przez badania już dostępne na naszym rynku – mówi Ewa Góralska.