Dom mediowy LoweMedia zmienia nazwę i wizerunek

To skutek fuzji amerykańskiej grupy Mullen z globalną siecią Lowe and Partners, do której doszło w maju ubiegłego roku.

Aktualizacja: 26.01.2016 13:27 Publikacja: 26.01.2016 13:16

Obie struktury wchodzą w skład większej Grupy komunikacyjnej Interpublic Group. Przed fuzją w Polsce międzynarodowa sieć Lowe and Partners miała dom mediowy Lowe Media, agencję reklamową Lowe Warsaw i Lowe Open – agencję marketingu aktywacyjnego i konsumenckiego. Po zintegrowaniu firm, którego ostateczny kształt ogłoszono we wtorek, w skład MullenLowe Group w Polsce będą wchodzić: Mullen Lowe Warsaw Poland (dawniej Lowe Warsaw), MullenLowe Mediahub Poland (dawniej Lowe Media) oraz MullenLowe Open Poland (dawniej Lowe Open).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem