Reklama
Rozwiń
Reklama

Dom mediowy LoweMedia zmienia nazwę i wizerunek

To skutek fuzji amerykańskiej grupy Mullen z globalną siecią Lowe and Partners, do której doszło w maju ubiegłego roku.

Aktualizacja: 26.01.2016 13:27 Publikacja: 26.01.2016 13:16

Obie struktury wchodzą w skład większej Grupy komunikacyjnej Interpublic Group. Przed fuzją w Polsce międzynarodowa sieć Lowe and Partners miała dom mediowy Lowe Media, agencję reklamową Lowe Warsaw i Lowe Open – agencję marketingu aktywacyjnego i konsumenckiego. Po zintegrowaniu firm, którego ostateczny kształt ogłoszono we wtorek, w skład MullenLowe Group w Polsce będą wchodzić: Mullen Lowe Warsaw Poland (dawniej Lowe Warsaw), MullenLowe Mediahub Poland (dawniej Lowe Media) oraz MullenLowe Open Poland (dawniej Lowe Open).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama