Po pierwszym kwartale 2016 r. Netlix miał o 6,74 mln klientów więcej niż na koniec 2015 r.

W I kwartale, dzięki wejściu na 130 rynków na całym świecie i lepszemu od zakładanego efektowi wprowadzenie do oferty kolejnych autorskich nowości, amerykańska platforma miała o 6,74 mln klientów więcej niż na koniec 2015 r.

Aktualizacja: 19.04.2016 09:25 Publikacja: 19.04.2016 07:01

Po pierwszym kwartale 2016 r. Netlix miał o 6,74 mln klientów więcej niż na koniec 2015 r.

Foto: Bloomberg

To rekordowy wzrost liczby użytkowników Netfliksa, który pobił dotychczasowy najwyższy wynik osiągnięty zresztą w IV kw. 2015 r. Obecnie wszystkich użytkowników Netflix ma na całym świecie 81,5 mln (w tym płacących: 77,7 mln) i już 42 proc. z nich pochodzi spoza USA. Część z nich to po raz pierwszy oficjalnie także użytkownicy z Polski. Serwis działa tu od 6 stycznia.

Rekordowe wzrosty w I kwartale Netflix zawdzięcza jednak nie tylko międzynarodowej ekspansji, ale także wyższym od zakładanych wzrostom w USA. – W USA pozyskaliśmy 2,23 mln użytkowników. Nasza prognoza była ostrożna (zakładała 1,75 mln), bo nie doszacowaliśmy pozytywnego wpływu na wskaźnik przyłączeń naszych największych autorskich produkcji – podała spółka w liście do inwestorów. W I kwartale na platformie na całym świecie pojawił się czwarty sezon kultowego wśród użytkowników Netfliksa serialu „House of cards", ale także nowy serial „Love" czy drugi sezon „Marvel's Daredevil".

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku