Reklama

Po pierwszym kwartale 2016 r. Netlix miał o 6,74 mln klientów więcej niż na koniec 2015 r.

W I kwartale, dzięki wejściu na 130 rynków na całym świecie i lepszemu od zakładanego efektowi wprowadzenie do oferty kolejnych autorskich nowości, amerykańska platforma miała o 6,74 mln klientów więcej niż na koniec 2015 r.

Aktualizacja: 19.04.2016 09:25 Publikacja: 19.04.2016 07:01

Po pierwszym kwartale 2016 r. Netlix miał o 6,74 mln klientów więcej niż na koniec 2015 r.

Foto: Bloomberg

To rekordowy wzrost liczby użytkowników Netfliksa, który pobił dotychczasowy najwyższy wynik osiągnięty zresztą w IV kw. 2015 r. Obecnie wszystkich użytkowników Netflix ma na całym świecie 81,5 mln (w tym płacących: 77,7 mln) i już 42 proc. z nich pochodzi spoza USA. Część z nich to po raz pierwszy oficjalnie także użytkownicy z Polski. Serwis działa tu od 6 stycznia.

Rekordowe wzrosty w I kwartale Netflix zawdzięcza jednak nie tylko międzynarodowej ekspansji, ale także wyższym od zakładanych wzrostom w USA. – W USA pozyskaliśmy 2,23 mln użytkowników. Nasza prognoza była ostrożna (zakładała 1,75 mln), bo nie doszacowaliśmy pozytywnego wpływu na wskaźnik przyłączeń naszych największych autorskich produkcji – podała spółka w liście do inwestorów. W I kwartale na platformie na całym świecie pojawił się czwarty sezon kultowego wśród użytkowników Netfliksa serialu „House of cards", ale także nowy serial „Love" czy drugi sezon „Marvel's Daredevil".

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama