Po pierwszym kwartale 2016 r. Netlix miał o 6,74 mln klientów więcej niż na koniec 2015 r.

W I kwartale, dzięki wejściu na 130 rynków na całym świecie i lepszemu od zakładanego efektowi wprowadzenie do oferty kolejnych autorskich nowości, amerykańska platforma miała o 6,74 mln klientów więcej niż na koniec 2015 r.

Aktualizacja: 19.04.2016 09:25 Publikacja: 19.04.2016 07:01

Po pierwszym kwartale 2016 r. Netlix miał o 6,74 mln klientów więcej niż na koniec 2015 r.

Foto: Bloomberg

To rekordowy wzrost liczby użytkowników Netfliksa, który pobił dotychczasowy najwyższy wynik osiągnięty zresztą w IV kw. 2015 r. Obecnie wszystkich użytkowników Netflix ma na całym świecie 81,5 mln (w tym płacących: 77,7 mln) i już 42 proc. z nich pochodzi spoza USA. Część z nich to po raz pierwszy oficjalnie także użytkownicy z Polski. Serwis działa tu od 6 stycznia.

Rekordowe wzrosty w I kwartale Netflix zawdzięcza jednak nie tylko międzynarodowej ekspansji, ale także wyższym od zakładanych wzrostom w USA. – W USA pozyskaliśmy 2,23 mln użytkowników. Nasza prognoza była ostrożna (zakładała 1,75 mln), bo nie doszacowaliśmy pozytywnego wpływu na wskaźnik przyłączeń naszych największych autorskich produkcji – podała spółka w liście do inwestorów. W I kwartale na platformie na całym świecie pojawił się czwarty sezon kultowego wśród użytkowników Netfliksa serialu „House of cards", ale także nowy serial „Love" czy drugi sezon „Marvel's Daredevil".

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie