Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 11.05.2016 09:09 Publikacja: 10.05.2016 21:39
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Bloomberg
Europejczycy częściej kupują smartwatche, ale to Amerykanie szybciej zaadaptowali ubieralne gadżety – wynika z danych Kantar WorldPanel. W USA już 12,2 proc. osób ma opaskę fitness, podczas gdy na czterech wielkich rynkach europejskich (Włochy, Niemcy, Wielka Brytania i Francja) jest to o mniej więcej połowę mniej.
– Choć nasycenie takimi gadżetami w wymienionych czterech krajach jest stosunkowo małe: sięga 6,6 proc., podział pod kątem najchętniej kupowanych urządzeń bardzo się tam różni od występującego w Stanach Zjednoczonych – komentuje Lauren Guenveur, analityk mobilna z Kantar Worldpanel ComTech. I dodaje: – To zegarki odpowiadają tu za 55,2 proc. sprzedanych urządzeń ubieralnych, podczas gdy w USA stanowią 22,9 proc. Co ciekawe, aż 39 proc. Europejczyków, którzy kupili smartwatcha, zrobiło to, by zastąpić nim tradycyjny zegarek. Taki trend zaostrzy więc zapewne niebawem konkurencję na całym rynku czasomierzy.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas