Reklama

Amerykańscy wydawcy zmieniają kurs z powodu ad-blocków

W przyszłym roku z programów blokujących reklamy w sieci korzystać będzie już prawie jedna trzecia amerykańskich internautów.

Aktualizacja: 06.07.2016 16:27 Publikacja: 06.07.2016 15:55

Amerykańscy wydawcy zmieniają kurs z powodu ad-blocków

Foto: Bloomberg

Według ostatnich szacunków eMarketera, obecnie w USA z ad-blocków korzysta ok. jedna czwarta internautów i ten odsetek rośnie. W przyszłym roku reklamy w sieci w USA blokować będzie według prognozy już 87 mln ludzi (w tym roku 70 mln). Zdecydowanie częściej ludzie unikają reklam, surfując po Internecie z komputerów i laptopów, niż z urządzeń mobilnych. Blokady na komórce ma 20,7 mln Amerykanów. Na koniec tego roku z ad-blocków będzie korzystać 7,8 proc. użytkowników mobilnego Internetu, a w przyszłym roku ten odsetek wzrośnie do 11 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama