Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.07.2016 16:27 Publikacja: 06.07.2016 15:55
Foto: Bloomberg
Według ostatnich szacunków eMarketera, obecnie w USA z ad-blocków korzysta ok. jedna czwarta internautów i ten odsetek rośnie. W przyszłym roku reklamy w sieci w USA blokować będzie według prognozy już 87 mln ludzi (w tym roku 70 mln). Zdecydowanie częściej ludzie unikają reklam, surfując po Internecie z komputerów i laptopów, niż z urządzeń mobilnych. Blokady na komórce ma 20,7 mln Amerykanów. Na koniec tego roku z ad-blocków będzie korzystać 7,8 proc. użytkowników mobilnego Internetu, a w przyszłym roku ten odsetek wzrośnie do 11 proc.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas