Reklama

Wyłączenie adblocków. Wydawcy wygrywają z blokadami reklam

Co piąty internauta w USA przestał używać programów blokujących, a dwie trzecie spośród używających dopuszcza, że przestanie z nich korzystać.

Aktualizacja: 31.07.2016 22:33 Publikacja: 31.07.2016 19:16

Popularna metoda walki z oprogramowaniem blokującym reklamy, czyli z adblockami, zaczyna przynosić efekty. Po tym, gdy wielcy wydawcy zaczęli w sieci zamykać swoje treści przed użytkownikami adblocków, rośnie grupa osób rezygnujących z takich rozwiązań.

Blokowanie blokad

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama