Reklama

Olimpiada w Rio de Janeiro: nie tylko TVP, ale i Internet

Ponad 20 mln zł wpływów reklamowych TVP z igrzysk w Rio zapewnią tradycyjne transmisje. Ale coraz więcej widzów będzie śledzić relacje online.

Aktualizacja: 02.08.2016 06:53 Publikacja: 01.08.2016 19:54

W przypadku igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro TVP będzie jedynym nadawcą w kraju. Jej reklamowe przychody z relacji przy tym wydarzeniu będą więc wyższe niż te z Euro 2016, gdzie gros pieniędzy reklamodawców zgarnął Polsat.

– Wpływy TVP z Rio mogą być wyższe niż te z Euro 2016 (ok. 20 mln zł vs. 16 mln zł w przypadku Euro). Stacja będzie jedyną na żywo transmitującą imprezę, a Polacy w kilku dyscyplinach (np. lekkoatletyka, siatkówka) dają nadzieję na dużą popularność transmisji – uważa Joanna Nowakowska, menedżer ds. komunikacji i analiz rynkowych w domu mediowym MEC.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama