Mobilni internauci najchętniej socjalizują się przez YouTube’a

Najchętniej odwiedzanym przez Polaków serwisem społecznościowym jest YouTube. Z komórki najczęściej klikamy jednak w Facebooka.

Aktualizacja: 21.03.2017 06:04 Publikacja: 20.03.2017 19:14

Mobilni internauci najchętniej socjalizują się przez YouTube’a

Foto: Bloomberg

Na YouTubie statystyczny polski użytkownik loguje się z komórki albo tabletu 66 razy miesięcznie, ale na Facebooku aż 205 razy. W związku z tym, że średni czas spędzany w miesiącu na przeglądaniu zawartości obu platform jest zbliżony (w przypadku Facebooka wynosi 19 minut, a w przypadku YouTube'a 21 minut), widać, że na YouTube'a wchodzimy rzadziej, ale zostajemy na nim dłużej. To naturalne, bo materiały na YouTubie (wideo czy piosenki) odtwarza się dłużej – na zerknięcie na Facebooka wystarczy chwila. Częściej niż Facebooka, i to też zrozumiałe, uruchamiamy, by porozmawiać ze znajomymi, komunikatory internetowe. Najpopularniejszym serwisem społecznościowym wśród osób korzystających z komórek i tabletów jest jednak zdecydowanie YouTube, bo to z tego serwisu korzysta 69 proc. mobilnych internautów. Kolejny jest zintegrowany z Facebookiem komunikator Messenger (47 proc.), a następny – sam Facebook (43 proc.) – wynika ze styczniowego badania IRCenter.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie