Aktualizacja: 21.03.2017 15:20 Publikacja: 21.03.2017 14:42
Foto: Fotorzepa, Sławomir Mielnik
To deklaracje zebrane w badaniu przeprowadzonym na tysiącu internautów przez IBRIS. Trzy czwarte badanych (74,7 proc.) deklaruje, że chciałoby móc samodzielnie konstruować swoje pakiety kanałów telewizyjnych. - Najczęściej wskazywali, że chcieliby wybrać od 10 do 15 kanałów, co czwarty chciałby móc wskazać więcej niż 20. Co ciekawe, prawie 6 na 10 badanych chciałoby, aby pakiet telewizji umożliwiał im dostęp do konkretnych programów zamiast całych kanałów – podaje PwC. Za jeden kanał najchętniej płaciliby maksymalnie 5 zł miesięcznie (tak twierdzi prawie połowa badanych), 19,3 proc. gotowa byłaby zapłacić od 6 do 10 zł. W jednym pakiecie widzowie najchętniej widzieliby 10-15 stacji (tak deklaruje nieco ponad jedna trzecia z nich). To oznaczałoby jednak, że za samodzielnie wybierane kanały często płaciliby znacznie więcej niż wychodzi im to obecnie. 38 proc. ankietowanych deklaruje bowiem, że co miesiąc wydaje na płatne treści wideo (telewizja i/lub Internet) do 50 zł, ponad 40 proc. respondentów: że 51 zł i więcej.
W sobotę po południu użytkownicy platformy X zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do strony. To już druga awaria...
Dzieci Zygmunta Solorza uważają, że korzystne dla nich orzeczenie sądu przyniesie biznesowy spokój. Miliarder –...
Serwisy z filmami i serialami walczą o widza na coraz bardziej nasyconym rynku. Chcą konkurować jakością, ale uż...
BLIK uruchomił usługę płatności powtarzalnych – nowoczesne i wygodne rozwiązanie do regulowania cyklicznych opła...
W wieku 76 lat, po długiej chorobie zmarł na Sardynii włoski przedsiębiorca i wydawca Nicola Grauso, były właści...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas