Reklama
Rozwiń

Internauci chcą sami wybierać sobie kanały

Tak wynika z najnowszego badania PwC poświęconemu konsumpcji treści wideo w Polsce. 43 proc. respondentów uznało, że kanałów telewizyjnych jest już na rynku za dużo.

Aktualizacja: 21.03.2017 15:20 Publikacja: 21.03.2017 14:42

Internauci chcą sami wybierać sobie kanały

Foto: Fotorzepa, Sławomir Mielnik

To deklaracje zebrane w badaniu przeprowadzonym na tysiącu internautów przez IBRIS. Trzy czwarte badanych (74,7 proc.) deklaruje, że chciałoby móc samodzielnie konstruować swoje pakiety kanałów telewizyjnych. - Najczęściej wskazywali, że chcieliby wybrać od 10 do 15 kanałów, co czwarty chciałby móc wskazać więcej niż 20. Co ciekawe, prawie 6 na 10 badanych chciałoby, aby pakiet telewizji umożliwiał im dostęp do konkretnych programów zamiast całych kanałów – podaje PwC. Za jeden kanał najchętniej płaciliby maksymalnie 5 zł miesięcznie (tak twierdzi prawie połowa badanych), 19,3 proc. gotowa byłaby zapłacić od 6 do 10 zł. W jednym pakiecie widzowie najchętniej widzieliby 10-15 stacji (tak deklaruje nieco ponad jedna trzecia z nich). To oznaczałoby jednak, że za samodzielnie wybierane kanały często płaciliby znacznie więcej niż wychodzi im to obecnie. 38 proc. ankietowanych deklaruje bowiem, że co miesiąc wydaje na płatne treści wideo (telewizja i/lub Internet) do 50 zł, ponad 40 proc. respondentów: że 51 zł i więcej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama