Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.04.2017 09:46 Publikacja: 12.04.2017 20:05
Za taką sytuację – prognozowaną przez firmę Digital TV Research – będą odpowiadały procesy migracyjne (zwłaszcza te wywołane poszukiwaniem pracy na innych rynkach) oraz spadek liczby urodzeń w 15 z 22 krajów Europy Wschodniej, do której firma zalicza także Polskę.
Jak spodziewa się Simon Murray, główny analityk Digital TV Research, między 2016 i 2022 r. w naszym regionie liczba domów, w których w ogóle odbiera się telewizję, zmniejszy się o 2 mln, a operatorzy płatnych telewizji stracą 1 mln klientów (ich liczba skurczy się do niespełna 80 mln). Rok 2017 będzie szczytowym rokiem dla branży, jeśli chodzi o liczbę klientów. Wschodnioeuropejscy operatorzy będą wtedy mieli 81,06 mln abonentów.
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Przed Dniem Dziecka trwa walka o portfele rodziców. W sumie wydają na dzieci co roku prawie 18 mld zł. I choćby...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas