Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.04.2017 20:53 Publikacja: 19.04.2017 20:48
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
O rezygnacji z usług operatora płatnej telewizji myśli teraz w Polsce 23 proc. jej klientów, choć jeszcze dwa lata wcześniej było to 27 proc. – Z roku na rok odsetek ten lekko spada, a przy ofertach operatorów klientów trzyma m.in. internet w pakiecie – komentują autorzy raportu „Projekt Cyfrowizja III" agencji mediowej MEC. Jednocześnie wzrosło jednak zainteresowanie pakietami płatnej telewizji wśród dotychczasowych odbiorców bezpłatnej telewizji naziemnej (z 15 proc. w 2015 r. do 19 proc. w tym). – Mimo że wciąż duży odsetek badanych widzów NTC (ponad 60 proc.) docenia kierunek zmian w ofercie bezpłatnej telewizji, to 19 proc. jej odbiorców, o 4 pkt proc. więcej niż rok wcześniej, brało pod uwagę zakup abonamentu w telewizji kablowej lub satelitarnej – podaje MEC. Głównym powodem rozważania ucieczki z grona klientów płatnej telewizji jest zbyt wysoka cena oferty (wskazuje na nią 42 proc. osób), fakt, że „w telewizji nie ma wielu ciekawych programów" (29 proc. wskazań), oraz konkurencja ze strony bezpłatnej naziemnej telewizji (23 proc.). Z kolei odbiorcy naziemnej telewizji cyfrowej, jeśli już skłaniają się ku dodatkowemu zakupieniu płatnego pakietu kanałów, to z uwagi na to, że naziemnie dostępnych jest ich zdaniem za mało stacji. Za stacje najbardziej warte opłat Polacy uważają Discovery (37 proc.), National Geographic (32 proc.) oraz TVN 24 (29 proc.).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Martin Śliwa został uhonorowany tytułem dziennikarza roku branży techniki motoryzacyjnej: Trade Press Award 2025.
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Po trzech kwartałach frekwencja w polskich kinach jest niższa niż rok temu. IV kwartał miał diametralnie zmienić...
Minimum 300 mln zł rocznie kosztować będzie państwo wdrożenie przepisów przyjętej przez rząd nowelizacji ustawy...
Rada ministrów przyjęła dziś projekt nowelizacji ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa. To drugie podej...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Warner Bros. Discovery, właściciel TVN, ponownie jest na sprzedaż. Gigant medialny poinformował, że otrzymał lic...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas