#RZECZoBIZNESIE: Radosław Sosnowski: Łączymy e-commerce z wideo

Rozwiązanie Tag Max umożliwia za pomocą dowolnego filmu w internecie dokonywanie sprzedaży, czy jakiejkolwiek interakcji – mówi Radosław Sosnowski z firmy FreeTiVi, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 21.06.2017 12:50 Publikacja: 21.06.2017 12:16

#RZECZoBIZNESIE: Radosław Sosnowski: Łączymy e-commerce z wideo

Foto: tv.rp.pl

Gość zaznaczył, że ludzie oprócz tego, że chcą kupować to jeszcze pytają się innych jak kupować, co kupować i gdzie. - Kierunek społecznościowy jest ważny, więc go wykorzystaliśmy w naszej usłudze Tag Max. Drugi trend z którego korzysta nasze rozwiązanie jest związany z wideo. Ponad 60 proc. ruchu w internecie to wideo, a w ciągu 5 lat to będzie 80 proc. - tłumaczył Sosnowski.

Wyjaśnił, że zwykły e-commerce, który bazuje na aspektach społecznościowych, połączony został z wideo. - Zrobiliśmy rozwiązanie, które umożliwia za pomocą dowolnego filmu dokonywanie sprzedaży, czy jakiejkolwiek interakcji. Dobudowujemy warstwy do zwykłego materiału wideo – mówił.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama