Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Radosław Sosnowski: Łączymy e-commerce z wideo

Rozwiązanie Tag Max umożliwia za pomocą dowolnego filmu w internecie dokonywanie sprzedaży, czy jakiejkolwiek interakcji – mówi Radosław Sosnowski z firmy FreeTiVi, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 21.06.2017 12:50 Publikacja: 21.06.2017 12:16

#RZECZoBIZNESIE: Radosław Sosnowski: Łączymy e-commerce z wideo

Foto: tv.rp.pl

Gość zaznaczył, że ludzie oprócz tego, że chcą kupować to jeszcze pytają się innych jak kupować, co kupować i gdzie. - Kierunek społecznościowy jest ważny, więc go wykorzystaliśmy w naszej usłudze Tag Max. Drugi trend z którego korzysta nasze rozwiązanie jest związany z wideo. Ponad 60 proc. ruchu w internecie to wideo, a w ciągu 5 lat to będzie 80 proc. - tłumaczył Sosnowski.

Wyjaśnił, że zwykły e-commerce, który bazuje na aspektach społecznościowych, połączony został z wideo. - Zrobiliśmy rozwiązanie, które umożliwia za pomocą dowolnego filmu dokonywanie sprzedaży, czy jakiejkolwiek interakcji. Dobudowujemy warstwy do zwykłego materiału wideo – mówił.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama