#RZECZoBIZNESIE: Radosław Sosnowski: Łączymy e-commerce z wideo

Rozwiązanie Tag Max umożliwia za pomocą dowolnego filmu w internecie dokonywanie sprzedaży, czy jakiejkolwiek interakcji – mówi Radosław Sosnowski z firmy FreeTiVi, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 21.06.2017 12:50 Publikacja: 21.06.2017 12:16

#RZECZoBIZNESIE: Radosław Sosnowski: Łączymy e-commerce z wideo

Foto: tv.rp.pl

Gość zaznaczył, że ludzie oprócz tego, że chcą kupować to jeszcze pytają się innych jak kupować, co kupować i gdzie. - Kierunek społecznościowy jest ważny, więc go wykorzystaliśmy w naszej usłudze Tag Max. Drugi trend z którego korzysta nasze rozwiązanie jest związany z wideo. Ponad 60 proc. ruchu w internecie to wideo, a w ciągu 5 lat to będzie 80 proc. - tłumaczył Sosnowski.

Wyjaśnił, że zwykły e-commerce, który bazuje na aspektach społecznościowych, połączony został z wideo. - Zrobiliśmy rozwiązanie, które umożliwia za pomocą dowolnego filmu dokonywanie sprzedaży, czy jakiejkolwiek interakcji. Dobudowujemy warstwy do zwykłego materiału wideo – mówił.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem