Gość zaznaczył, że ludzie oprócz tego, że chcą kupować to jeszcze pytają się innych jak kupować, co kupować i gdzie. - Kierunek społecznościowy jest ważny, więc go wykorzystaliśmy w naszej usłudze Tag Max. Drugi trend z którego korzysta nasze rozwiązanie jest związany z wideo. Ponad 60 proc. ruchu w internecie to wideo, a w ciągu 5 lat to będzie 80 proc. - tłumaczył Sosnowski.
Wyjaśnił, że zwykły e-commerce, który bazuje na aspektach społecznościowych, połączony został z wideo. - Zrobiliśmy rozwiązanie, które umożliwia za pomocą dowolnego filmu dokonywanie sprzedaży, czy jakiejkolwiek interakcji. Dobudowujemy warstwy do zwykłego materiału wideo – mówił.
Zaznaczył, że z Tag Max mogą skorzystać np. influencerzy, ludzie, którzy wypowiadają się w internecie, mediach społecznościowych i wspominają o różnych rzeczach, bo są specjalistami w różnych dziedzinach. - W tej chwili pierwsza dziesiątka mówi o tym w co się ubrać. Taka pani może użyć wideo, zamiast zdjęć, i opowiadając o różnych produktach, każdy z nich oznaczyć w odpowiedni sposób i podłączyć do niego całą interakcję związaną z zakupem tej rzeczy bądź z większą informacją o niej - tłumaczył Sosnowski.