To kolejny po magazynie „Pismo" wprowadzany w tym roku na polski rynek miesięcznik dla bardziej wymagającego czytelnika. Pierwszy, marcowy numer „Vogue" trafi do szerokiej sprzedaży 14 lutego, a wcześniej będzie go można kupić w przedsprzedaży przez stronę Vogue.pl. W ciągu roku ma się ukazywać jedenaście numerów magazynu, bo wakacyjne, lipcowo-sierpniowe będzie wydanie będzie jedno. Cena polskiej edycji to 16,90 zł, a nakład pierwszych numerów ma sięgać 160 tys. egz. Wydawcą tytułu w Polsce jest spółka Visteria należąca do Katarzyny Kulczyk, redaktorem naczelnym – Filip Niedenthal. Zastępcą redaktora naczelnego jest Joanna Lorynowicz, a w roli ambasadora tytułu – „ editor at large" zaangażowano modelkę i aktorkę Małgosię Belę, dyrektorem artystycznym jest Łukasz Aksamit. Poszczególnymi działami pisma kierują: Daniela Agnelli (moda), Anda Rottenberg (kultura), Hanna Rydlewska (reportaż i Vogue.pl) oraz Katarzyna Straszewicz (uroda). - Łukasz Modelski sprawuje funkcję konsultanta do spraw wydawniczych, stanowisko dyrektora biura reklamy objęła Monika Wdowiak, Szymon Machnikowski kieruje zaś działaniami promocyjnymi w roli dyrektora marketingu i PR – podaje wydawca.