"Vogue" w lutym w kioskach. Wydawca zdradza swoje plany

W lutym do salonów prasowych trafi polska edycja miesięcznika "Vogue". Pomoże jej w zdobyciu czytelników prestiż tytułu, utrudnić może - wysoka cena.

Aktualizacja: 18.01.2018 17:15 Publikacja: 18.01.2018 16:43

"Vogue" w lutym w kioskach. Wydawca zdradza swoje plany

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

To kolejny po magazynie „Pismo" wprowadzany w tym roku na polski rynek miesięcznik dla bardziej wymagającego czytelnika. Pierwszy, marcowy numer „Vogue" trafi do szerokiej sprzedaży 14 lutego, a wcześniej będzie go można kupić w przedsprzedaży przez stronę Vogue.pl. W ciągu roku ma się ukazywać jedenaście numerów magazynu, bo wakacyjne, lipcowo-sierpniowe będzie wydanie będzie jedno. Cena polskiej edycji to 16,90 zł, a nakład pierwszych numerów ma sięgać 160 tys. egz. Wydawcą tytułu w Polsce jest spółka Visteria należąca do Katarzyny Kulczyk, redaktorem naczelnym – Filip Niedenthal. Zastępcą redaktora naczelnego jest Joanna Lorynowicz, a w roli ambasadora tytułu – „ editor at large" zaangażowano modelkę i aktorkę Małgosię Belę, dyrektorem artystycznym jest Łukasz Aksamit. Poszczególnymi działami pisma kierują: Daniela Agnelli (moda), Anda Rottenberg (kultura), Hanna Rydlewska (reportaż i Vogue.pl) oraz Katarzyna Straszewicz (uroda). - Łukasz Modelski sprawuje funkcję konsultanta do spraw wydawniczych, stanowisko dyrektora biura reklamy objęła Monika Wdowiak, Szymon Machnikowski kieruje zaś działaniami promocyjnymi w roli dyrektora marketingu i PR – podaje wydawca.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?
Media
„Życie Warszawy” powraca! Nowy serwis informacyjny dla mieszkańców stolicy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Media
Dzieci w szponach reklamy. Zobacz, co warto wiedzieć