Reklama

"Vogue" w lutym w kioskach. Wydawca zdradza swoje plany

W lutym do salonów prasowych trafi polska edycja miesięcznika "Vogue". Pomoże jej w zdobyciu czytelników prestiż tytułu, utrudnić może - wysoka cena.

Aktualizacja: 18.01.2018 17:15 Publikacja: 18.01.2018 16:43

"Vogue" w lutym w kioskach. Wydawca zdradza swoje plany

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

To kolejny po magazynie „Pismo" wprowadzany w tym roku na polski rynek miesięcznik dla bardziej wymagającego czytelnika. Pierwszy, marcowy numer „Vogue" trafi do szerokiej sprzedaży 14 lutego, a wcześniej będzie go można kupić w przedsprzedaży przez stronę Vogue.pl. W ciągu roku ma się ukazywać jedenaście numerów magazynu, bo wakacyjne, lipcowo-sierpniowe będzie wydanie będzie jedno. Cena polskiej edycji to 16,90 zł, a nakład pierwszych numerów ma sięgać 160 tys. egz. Wydawcą tytułu w Polsce jest spółka Visteria należąca do Katarzyny Kulczyk, redaktorem naczelnym – Filip Niedenthal. Zastępcą redaktora naczelnego jest Joanna Lorynowicz, a w roli ambasadora tytułu – „ editor at large" zaangażowano modelkę i aktorkę Małgosię Belę, dyrektorem artystycznym jest Łukasz Aksamit. Poszczególnymi działami pisma kierują: Daniela Agnelli (moda), Anda Rottenberg (kultura), Hanna Rydlewska (reportaż i Vogue.pl) oraz Katarzyna Straszewicz (uroda). - Łukasz Modelski sprawuje funkcję konsultanta do spraw wydawniczych, stanowisko dyrektora biura reklamy objęła Monika Wdowiak, Szymon Machnikowski kieruje zaś działaniami promocyjnymi w roli dyrektora marketingu i PR – podaje wydawca.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama