Reklama

Clive Ryan: Ochrona danych osobowych to kluczowa kwestia w rewolucji technologicznej

Clive Ryan, Regional Director DACH, CEE and Benelux, Facebook w rozmowie z Sylwią Ziemacką mówi o ochronie danych osobowych, poufności danych i szansie, jaką rewolucja technologiczna stwarza dla usług finansowych.

Aktualizacja: 23.08.2018 13:01 Publikacja: 22.08.2018 00:01

Clive Ryan: Ochrona danych osobowych to kluczowa kwestia w rewolucji technologicznej

Foto: Bloomberg

Ostatnio szeroko dyskutowanym problemem jest ochrona danych osobowych. Czy używając mediów społecznościowych możemy czuć się bezpiecznie?

Ochrona danych osobowych to kluczowa kwestia we współczesnej rewolucji technologicznej. Zaufanie do naszych usług jest najważniejszym celem, nad którym pracujemy w Facebooku. Jedną z naszych europejskich lokalizacji jest Dublin. Zatrudniamy tam 3200 ludzi, z czego ponad połowa pracuje w sektorze związanym z pracą na rzecz dobra naszej społeczności. Na Facebooku możesz zmienić ustawienie prywatności i usług w przyjaznym języku, a nie w hermetycznym języku technicznym. Użytkownicy rozumieją, że mają kontrolę nad tym, jakie dane udostępniają. Mogą zmienić wiele ustawień dotyczących ochrony przekazywanych informacji. Opinie, które otrzymaliśmy do tej pory są bardzo użyteczne. Nadal toczymy wiele dyskusji wewnątrz firmy, jak jeszcze zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników. Biorąc pod uwagę, że Facebook ma już ponad 2 mld użytkowników — stoi przed nami ogromne wyzwanie.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama