Reklama
Rozwiń
Reklama

Clive Ryan: Ochrona danych osobowych to kluczowa kwestia w rewolucji technologicznej

Clive Ryan, Regional Director DACH, CEE and Benelux, Facebook w rozmowie z Sylwią Ziemacką mówi o ochronie danych osobowych, poufności danych i szansie, jaką rewolucja technologiczna stwarza dla usług finansowych.

Aktualizacja: 23.08.2018 13:01 Publikacja: 22.08.2018 00:01

Clive Ryan: Ochrona danych osobowych to kluczowa kwestia w rewolucji technologicznej

Foto: Bloomberg

Ostatnio szeroko dyskutowanym problemem jest ochrona danych osobowych. Czy używając mediów społecznościowych możemy czuć się bezpiecznie?

Ochrona danych osobowych to kluczowa kwestia we współczesnej rewolucji technologicznej. Zaufanie do naszych usług jest najważniejszym celem, nad którym pracujemy w Facebooku. Jedną z naszych europejskich lokalizacji jest Dublin. Zatrudniamy tam 3200 ludzi, z czego ponad połowa pracuje w sektorze związanym z pracą na rzecz dobra naszej społeczności. Na Facebooku możesz zmienić ustawienie prywatności i usług w przyjaznym języku, a nie w hermetycznym języku technicznym. Użytkownicy rozumieją, że mają kontrolę nad tym, jakie dane udostępniają. Mogą zmienić wiele ustawień dotyczących ochrony przekazywanych informacji. Opinie, które otrzymaliśmy do tej pory są bardzo użyteczne. Nadal toczymy wiele dyskusji wewnątrz firmy, jak jeszcze zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników. Biorąc pod uwagę, że Facebook ma już ponad 2 mld użytkowników — stoi przed nami ogromne wyzwanie.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama