Wirtualna platforma jest w trakcie rozbudowy i będzie stanowić replikę znanych ulic handlowych zarówno w dużych miastach Polski jak i Europy Zachodniej.
– Intensywnie pracujemy nad nową wersją serwisu. Jestem przekonany, że tworzymy znakomity portal, który udowodni, że w Polsce też może powstać globalny brand – mówi Bartłomiej Matusiak, prezes HMSG.
W serwisie Secondstreet właściciele sklepów będą mogli tworzyć wirtualne punkty handlowe, informować o produktach i usługach, bądź oferować rabaty. Dla klientów będzie to możliwość wymiany poglądów, oceny produktów, czy skorzystania ze specjalnych promocji.
Równolegle na rzeczywistych ulicach Warszawy i dużych miast Polski pojawią się tzw. Info Kioski, czyli dotykowe monitory, na których będzie dostępna informacja o sklepach, restauracjach, rozrywkach, bądź promocjach zlokalizowanych na danej ulicy.
Źródło przychodów z działalności serwisu Secondstreet stanowią abonamenty za aktywację wirtualnych punktów handlowych oraz przychody z reklam.