W marcu nowa odsłona portalu społecznościowego Secondstreet

HMSG, spółka z branży nowych technologii notowana na NewConnect, zapowiada na marzec nową odsłonę pierwszego polskiego portalu SECONDSTREET POLSKA

Publikacja: 17.02.2011 17:15

W marcu nowa odsłona portalu społecznościowego Secondstreet

Foto: Materiały Producenta

Wirtualna platforma jest w trakcie rozbudowy i będzie stanowić replikę znanych ulic handlowych zarówno w dużych miastach Polski jak i Europy Zachodniej.

– Intensywnie pracujemy nad nową wersją serwisu. Jestem przekonany, że tworzymy znakomity portal, który udowodni, że w Polsce też może powstać globalny brand – mówi Bartłomiej Matusiak, prezes HMSG.

W serwisie Secondstreet właściciele sklepów będą mogli tworzyć wirtualne punkty handlowe, informować o produktach i usługach, bądź oferować rabaty. Dla klientów będzie to możliwość wymiany poglądów, oceny produktów, czy skorzystania ze specjalnych promocji.

Równolegle na rzeczywistych ulicach Warszawy i dużych miast Polski pojawią się tzw. Info Kioski, czyli dotykowe monitory, na których będzie dostępna informacja o sklepach, restauracjach, rozrywkach, bądź promocjach zlokalizowanych na danej ulicy.

Źródło przychodów z działalności serwisu Secondstreet stanowią abonamenty za aktywację wirtualnych punktów handlowych oraz przychody z reklam.

Spółka HMSG ponadto jest właścicielem portali Nasze-wojsko.pl i nowopowstałego Nasza-policja.pl. Nasze-wojsko.pl skupia kilkanaście tysięcy użytkowników. HMSG cały czas rozwija ten serwis i pracuje nad jego nowymi funkcjonalnościami (jak m.in. sklep internetowy, serwis aukcyjny, czy wirtualny doradca), wraz z którymi wystartuje kampania reklamowa.

- Opierając się na rosnącej popularności Naszego-wojska.pl postanowiliśmy otworzyć nowy serwis dla kolejnej grupy mundurowej oraz pasjonatów tematyki policyjnej oraz bezpieczeństwa. Nasza-policja.pl rozszerza oraz uzupełnia portfolio naszych portali społecznościowych – tłumaczy Matusiak

W ciągu najbliższych dwóch lat HMSG zamierza przejąć kolejne spółki z branży serwisów internetowych. Choć zarząd nie zdradza szczegółów, od kilku miesięcy trwają rozmowy w tej sprawie.

Wirtualna platforma jest w trakcie rozbudowy i będzie stanowić replikę znanych ulic handlowych zarówno w dużych miastach Polski jak i Europy Zachodniej.

– Intensywnie pracujemy nad nową wersją serwisu. Jestem przekonany, że tworzymy znakomity portal, który udowodni, że w Polsce też może powstać globalny brand – mówi Bartłomiej Matusiak, prezes HMSG.

Pozostało jeszcze 81% artykułu
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju