iPad 2 już w sprzedaży

W piątek Amerykanie stanęli w kolejkach po drugą generację modnego tabletu

Publikacja: 12.03.2011 00:12

W piątek Amerykanie stanęli w kolejkach po drugą generację modnego tabletu

W piątek Amerykanie stanęli w kolejkach po drugą generację modnego tabletu

Foto: AFP

W sklepach internetowych iPad 2 był dostępny już od piątkowego poranka. Na realizację zamówień fani tabletu będą musieli jednak poczekać kilka dni.

Menedżerowie Apple'a – aby podgrzać nieco atmosferę – rozpoczęli jednak sprzedaż w salonach firmowych dopiero o 17 (23 polskiego czasu). Najwcześniej o tej godzinie tablet mogły zacząć sprzedawać również wielkie sieci marketów, takie jak Best Buy, Target czy Walmart. Jeden klient mógł kupić maksymalnie dwa iPady. Cena w zależności od  dostępnej pamięci i sposobu łączenia się z Internetem waha się między 499 a 829 dol. (1450 – 2400 zł). Tablety pierwszej generacji sprzedawane są ze studolarową zniżką.

499 dol. kosztuje najtańsza wersja tabletu w Stanach Zjednoczonych

Gdy w kwietniu zeszłego roku iPad debiutował na rynku w USA, pierwszego dnia sprzedaży w ręce klientów trafiło 300 tysięcy tych urządzeń. W 2010 r. nabywców znalazło 15 milionów tabletów z jabłuszkiem, w tym aż 7,3 mln w sezonie świątecznym: od października do grudnia. Sprzedaż iPada przerosła więc najśmielsze oczekiwania.

Teraz eksperci nie spodziewają się jednak, by iPad 2 zdołał rozbudzić wśród klientów podobne emocje. Wprowadzone przez Apple'a zmiany nie są rewolucyjne, więc fani gadżetów z jabłkiem mogą mieć problem z wytłumaczeniem sobie i rodzinie, dlaczego muszą mieć już nowy tablet, skoro ten pierwszy nie ma jeszcze roku.

IPad 2 jest wyposażony w szybszy procesor, waży o 15 proc. mniej niż jedynka (ok. 600 gramów) i jest od poprzednika o jedną trzecią cieńszy.  W Polsce jego sprzedaż ma ruszyć 25 marca.

—Jacek Przybylski z Waszyngtonu

W sklepach internetowych iPad 2 był dostępny już od piątkowego poranka. Na realizację zamówień fani tabletu będą musieli jednak poczekać kilka dni.

Menedżerowie Apple'a – aby podgrzać nieco atmosferę – rozpoczęli jednak sprzedaż w salonach firmowych dopiero o 17 (23 polskiego czasu). Najwcześniej o tej godzinie tablet mogły zacząć sprzedawać również wielkie sieci marketów, takie jak Best Buy, Target czy Walmart. Jeden klient mógł kupić maksymalnie dwa iPady. Cena w zależności od  dostępnej pamięci i sposobu łączenia się z Internetem waha się między 499 a 829 dol. (1450 – 2400 zł). Tablety pierwszej generacji sprzedawane są ze studolarową zniżką.

Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie