Reklama

Bonnier Business szykuje nowy tygodnik

Nowy tytuł ma ruszyć w tym roku i na początku ukazywać się co dwa tygodnie – dowiedziała się „Rz”. Będzie to kolejny magazyn ekonomiczny po „Bloomberg Businessweeku”, jaki wystartuje w Polsce

Publikacja: 27.06.2011 03:25

Bonnier Business szykuje nowy tygodnik

Foto: Fotorzepa, Seweryn Sołtys SS Seweryn Sołtys

Nad projektem Bonnier Business Polska (kontrolowanym przez szwedzką rodzinę Bonnier) według informacji „Rz" pracuje Manana Chyb, była redaktor naczelna „Zwierciadła". Ma to być tytuł ekonomiczny, w charakterze lifestyle'owy, podobny do wydawanego przez „Puls Biznesu" dodatku „Business Class" – ustaliła „Rz".

Pismo jest przygotowywane z myślą o debiucie jeszcze w tym roku, do końca 2011 roku ma się jednak ukazywać jako dwutygodnik, a dopiero potem wejść w tryb tygodnika. W piątek nie udało się nam uzyskać do tych informacji komentarza Iwony Kossmann, nowej prezes Bonnier Business Polska.

724 mln zł wyniosła wartość reklamowego rynku magazynów kolorowych w 2010 roku

Wydawcy nabierają rozpędu po dwóch kryzysowych latach cięć kosztów. Nowy gospodarczy tygodnik Bonniera jest bowiem kolejnym tytułem, którego start zaplanowano na ten rok.

Jesienią tego roku z dwutygodnikiem „Bloomberg Businessweek Polska" ruszy bowiem notowana na warszawskim parkiecie Platforma Mediowa Point Group (wydawca m. in. „Wprost", „Filmu" i „Machiny"). Powrót do otwierania tytułów ekonomicznych to zwrot w dotychczasowej polityce wydawców pism o tym profilu. W ostatnich latach tego rodzaju magazyny raczej z rynku znikały. W 2002 roku Wydawnictwo Bauer zamknęło redakcję swojego przygotowywanego do startu przez wiele miesięcy „Tygodnika Ekonomicznego", jeszcze zanim tytuł w ogóle zaczął się ukazywać.

Reklama
Reklama

Nad projektem Bonnier Business Polska (kontrolowanym przez szwedzką rodzinę Bonnier) według informacji „Rz" pracuje Manana Chyb, była redaktor naczelna „Zwierciadła". Ma to być tytuł ekonomiczny, w charakterze lifestyle'owy, podobny do wydawanego przez „Puls Biznesu" dodatku „Business Class" – ustaliła „Rz".

Pismo jest przygotowywane z myślą o debiucie jeszcze w tym roku, do końca 2011 roku ma się jednak ukazywać jako dwutygodnik, a dopiero potem wejść w tryb tygodnika. W piątek nie udało się nam uzyskać do tych informacji komentarza Iwony Kossmann, nowej prezes Bonnier Business Polska.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama