Nad projektem Bonnier Business Polska (kontrolowanym przez szwedzką rodzinę Bonnier) według informacji „Rz" pracuje Manana Chyb, była redaktor naczelna „Zwierciadła". Ma to być tytuł ekonomiczny, w charakterze lifestyle'owy, podobny do wydawanego przez „Puls Biznesu" dodatku „Business Class" – ustaliła „Rz".
Pismo jest przygotowywane z myślą o debiucie jeszcze w tym roku, do końca 2011 roku ma się jednak ukazywać jako dwutygodnik, a dopiero potem wejść w tryb tygodnika. W piątek nie udało się nam uzyskać do tych informacji komentarza Iwony Kossmann, nowej prezes Bonnier Business Polska.
724 mln zł wyniosła wartość reklamowego rynku magazynów kolorowych w 2010 roku
Wydawcy nabierają rozpędu po dwóch kryzysowych latach cięć kosztów. Nowy gospodarczy tygodnik Bonniera jest bowiem kolejnym tytułem, którego start zaplanowano na ten rok.
Jesienią tego roku z dwutygodnikiem „Bloomberg Businessweek Polska" ruszy bowiem notowana na warszawskim parkiecie Platforma Mediowa Point Group (wydawca m. in. „Wprost", „Filmu" i „Machiny"). Powrót do otwierania tytułów ekonomicznych to zwrot w dotychczasowej polityce wydawców pism o tym profilu. W ostatnich latach tego rodzaju magazyny raczej z rynku znikały. W 2002 roku Wydawnictwo Bauer zamknęło redakcję swojego przygotowywanego do startu przez wiele miesięcy „Tygodnika Ekonomicznego", jeszcze zanim tytuł w ogóle zaczął się ukazywać.