Reklama
Rozwiń
Reklama

Zuckerberg rozczarowany kursem Facebooka

Szef i współzałożyciel portalu społecznościowego jest rozczarowany spadkiem wartości swojej firmy. Wartość akcji Facebooka od debiutu spadła o prawie połowę

Publikacja: 12.09.2012 10:25

Zuckerberg rozczarowany kursem Facebooka

Foto: Bloomberg

Mark Zuckerberg  obiecał jednak, że Facebook zarobi więcej na telefonach niż na komputerach.

Przemawiając na konferencji TechCrunch Disrupt w San Francisco Zuckerberg powiedział, że pół roku temu firma nie miała reklam na telefonach komórkowych. - Musimy bardziej zintegrować reklamy z telefonią komórkową – powiedział  szef Facebooka.

Zuckerberg również zażartował, że czego się nie tknie to się psuje, ale zapewnił, że jednak potrafi wszystko szybko naprawić.

Facebook jest najbardziej popularną platformą społecznościową z 950 milionami użytkowników. Zapytany o to, czy Facebook przygotowuje własny telefon, Zuckerberg zaprzeczył.

- Gdybyśmy przygotowali taki telefon to moglibyśmy zyskać 10-12 milionów użytkowników. To nie jest gra warta świeczki. Dla nas strategia stworzenia telefonu nie jest odpowiednia - stwierdził.

Reklama
Reklama

Przyznał, że spadek wartości akcji firmy utrudniło utrzymanie obecnego zatrudnienia oraz znalezienia nowych pracowników.

- Wiele osób nastawiona jest bardzo pesymistycznie. Osobiście wolę  być niedoceniany, daje mi to możliwość sięgnięcia wyżej – powiedział Zuckerberg.

Na starcie w maju wartość akcji Facebooka wynosiła 38 dolarów, obecnie spadła o 49 procent do 19,43 dolara.

Mark Zuckerberg  obiecał jednak, że Facebook zarobi więcej na telefonach niż na komputerach.

Przemawiając na konferencji TechCrunch Disrupt w San Francisco Zuckerberg powiedział, że pół roku temu firma nie miała reklam na telefonach komórkowych. - Musimy bardziej zintegrować reklamy z telefonią komórkową – powiedział  szef Facebooka.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama