- Przychody Hulu sięgną 1 mld dol. w 2013 roku przy 695 mln dol. w 2012 r. Jeśli weźmie się pod uwagę, że wersja beta tej platformy ruszyła zaledwie w 2008 roku, trzeba przyznać, że to całkiem niezłe tempo – w sześć lat zawędrować od zera do miliarda dolarów – nie bez dumy napisał Hopkins.
Liczba płatnych subskrybentów portalu, która już w ciągu tego roku dobiła do 5 mln (przy nieco ponad 3 mln na koniec 2012 roku), w całym 2013 roku wychyli się za tę granicę. Połowa z tych pięciu milionów ogląda już materiały z portalu na urządzeniach mobilnych takich jak komórki, tablety czy konsole do gier wideo oraz urządzeniach do odbioru Apple TV czy Roku.
Hulu zapewnia, że w Nowy Rok wchodzi z planami poszerzania strefy ekskluzywnych produkcji, w tym także tych własnych. Jesienią ruszyła produkcja zamówionego przez Hulu w wytwórni Lionsgate dziesięcioodcinkowego serialu „Deadbeat". Nie wiadomo, jak przy wzmożonych inwestycjach programowych Hulu wypadnie finansowo na czysto.
W przeciwieństwie do tradycyjnych mediów, które wciąż dotykają potężne cięcia zatrudnionych, Hulu w minionym roku zatrudniało. Jak podaje Hopkins, w 2013 roku zatrudnienie w firmie wzrosło o prawie 20 proc. do 725 osób.