Polskie wideo w sieci warte ponad 200 mln zł

Najpóźniej za dwa lata legalne serwisy z materiałami wideo będą mieć już 18 milionów użytkowników – szacuje IAB Polska.

Aktualizacja: 12.12.2014 07:26 Publikacja: 12.12.2014 02:47

W pierwszym półroczu polscy internauci obejrzeli 87 mln materiałów wideo w sieci na komórkach (przy

W pierwszym półroczu polscy internauci obejrzeli 87 mln materiałów wideo w sieci na komórkach (przy 40 mln rok wcześniej) oraz 68 mln – na tabletach (przy 47 mln rok wcześniej).

Foto: Fotorzepa

Coraz lepiej jest oglądane zwłaszcza wideo na urządzeniach mobilnych. – Biorąc pod uwagę ruch na badanych serwisach VoD operujących na polskim rynku, liczba materiałów oglądanych za pomocą smartfonów i tabletów podwoiła się w pierwszej połowie roku. Podobna dynamika powinna utrzymać się w kolejnych latach – podaje Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań organizacji IAB Polska, w jej najnowszym raporcie z perspektywami dla internetowego wideo w Polsce.

W pierwszym półroczu polscy internauci obejrzeli 87 mln materiałów wideo w sieci na komórkach (przy 40 mln rok wcześniej) oraz 68 mln – na tabletach (przy 47 mln rok wcześniej). Łącznie odtworzono na wszystkich urządzeniach z dostępem do sieci (w tym głównie na stacjonarnych komputerach) ponad 1,1 mld filmów, seriali, teledysków i programów. To o prawie 40 proc. więcej niż przed rokiem.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie