Reklama
Rozwiń
Reklama

Polskie wideo w sieci warte ponad 200 mln zł

Najpóźniej za dwa lata legalne serwisy z materiałami wideo będą mieć już 18 milionów użytkowników – szacuje IAB Polska.

Aktualizacja: 12.12.2014 07:26 Publikacja: 12.12.2014 02:47

W pierwszym półroczu polscy internauci obejrzeli 87 mln materiałów wideo w sieci na komórkach (przy

W pierwszym półroczu polscy internauci obejrzeli 87 mln materiałów wideo w sieci na komórkach (przy 40 mln rok wcześniej) oraz 68 mln – na tabletach (przy 47 mln rok wcześniej).

Foto: Fotorzepa

Coraz lepiej jest oglądane zwłaszcza wideo na urządzeniach mobilnych. – Biorąc pod uwagę ruch na badanych serwisach VoD operujących na polskim rynku, liczba materiałów oglądanych za pomocą smartfonów i tabletów podwoiła się w pierwszej połowie roku. Podobna dynamika powinna utrzymać się w kolejnych latach – podaje Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań organizacji IAB Polska, w jej najnowszym raporcie z perspektywami dla internetowego wideo w Polsce.

W pierwszym półroczu polscy internauci obejrzeli 87 mln materiałów wideo w sieci na komórkach (przy 40 mln rok wcześniej) oraz 68 mln – na tabletach (przy 47 mln rok wcześniej). Łącznie odtworzono na wszystkich urządzeniach z dostępem do sieci (w tym głównie na stacjonarnych komputerach) ponad 1,1 mld filmów, seriali, teledysków i programów. To o prawie 40 proc. więcej niż przed rokiem.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama