Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.01.2015 13:56 Publikacja: 08.01.2015 13:09
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek
Pozostałe ogólnopolskie dzienniki odnotowały niższe wzrosty sprzedaży e-wydań – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących sprzedaż e-wydań. Sprzedaż elektronicznych edycji „Dziennika gazety Prawnej" wynosiła 9,1 tys. i była o 2,1 proc. niższa niż rok wcześniej, bulwarowego „Faktu" wynosiła 262 egz. i była o 20,2 proc. wyższa niż przed rokiem, „Gazeta Wyborcza" sprzedawała każdego dnia średnio 2,18 tys. e-wydań, czyli o 18,3 proc. więcej niż w listopadzie 2013 r., a „Puls Biznesu": 2,44 tys. egz. (wzrost rok do roku o 5 proc.). Bulwarowy „Super Express" nie sprzedaje e-wydań, ma darmową mobilną aplikację.
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas