„Rzeczpospolita” i „Parkiet” odnotowały w listopadzie najwyższe wzrosty sprzedaży e-wydań.

W listopadzie elektronicznych wydań „Rzeczpospolitej sprzedawało się każdego dnia średnio 7,4 tys., czyli aż o 63,5 proc. więcej niż przed rokiem, a „Parkietu”: 1,76 tys., czyli ponad trzy razy więcej niż rok wcześniej w tym samym miesiącu.

Aktualizacja: 08.01.2015 13:56 Publikacja: 08.01.2015 13:09

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” odnotowały w listopadzie najwyższe wzrosty sprzedaży e-wydań.

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

Pozostałe ogólnopolskie dzienniki odnotowały niższe wzrosty sprzedaży e-wydań – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących sprzedaż e-wydań. Sprzedaż elektronicznych edycji „Dziennika gazety Prawnej" wynosiła 9,1 tys. i była o 2,1 proc. niższa niż rok wcześniej, bulwarowego „Faktu" wynosiła 262 egz. i była o 20,2 proc. wyższa niż przed rokiem, „Gazeta Wyborcza" sprzedawała każdego dnia średnio 2,18 tys. e-wydań, czyli o 18,3 proc. więcej niż w listopadzie 2013 r., a „Puls Biznesu": 2,44 tys. egz. (wzrost rok do roku o 5 proc.). Bulwarowy „Super Express" nie sprzedaje e-wydań, ma darmową mobilną aplikację.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie