Reklama
Rozwiń

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” odnotowały w listopadzie najwyższe wzrosty sprzedaży e-wydań.

W listopadzie elektronicznych wydań „Rzeczpospolitej sprzedawało się każdego dnia średnio 7,4 tys., czyli aż o 63,5 proc. więcej niż przed rokiem, a „Parkietu”: 1,76 tys., czyli ponad trzy razy więcej niż rok wcześniej w tym samym miesiącu.

Aktualizacja: 08.01.2015 13:56 Publikacja: 08.01.2015 13:09

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” odnotowały w listopadzie najwyższe wzrosty sprzedaży e-wydań.

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

Pozostałe ogólnopolskie dzienniki odnotowały niższe wzrosty sprzedaży e-wydań – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących sprzedaż e-wydań. Sprzedaż elektronicznych edycji „Dziennika gazety Prawnej" wynosiła 9,1 tys. i była o 2,1 proc. niższa niż rok wcześniej, bulwarowego „Faktu" wynosiła 262 egz. i była o 20,2 proc. wyższa niż przed rokiem, „Gazeta Wyborcza" sprzedawała każdego dnia średnio 2,18 tys. e-wydań, czyli o 18,3 proc. więcej niż w listopadzie 2013 r., a „Puls Biznesu": 2,44 tys. egz. (wzrost rok do roku o 5 proc.). Bulwarowy „Super Express" nie sprzedaje e-wydań, ma darmową mobilną aplikację.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji