Reklama
Rozwiń
Reklama

Puls Biznesu przejął Grupę Bankier.pl

Bonnier Business Polska, wydawca m.in. dziennika „Puls Biznesu”, podpisał umowę zakupu 100 proc. udziałów Grupy Bankier.pl

Publikacja: 13.01.2015 10:38

Bonnier Business Polska, wydawca m.in. dziennika „Puls Biznesu”, podpisał umowę zakupu 100 proc. udz

Bonnier Business Polska, wydawca m.in. dziennika „Puls Biznesu”, podpisał umowę zakupu 100 proc. udziałów Grupy Bankier.pl - poinformowała spółka w komunikacie.

Przejmując Grupę Bankier.pl,  Bonnier Business Polska staje się właścicielem, oprócz powstałego w 2000 r. serwisu bankier.pl, także szeregu serwisów tematycznych (pit.pl, vat.pl, twoja-firma.pl, prnews.pl, mambiznes.pl).

– Przejęcie Bankiera daje szanse, by w krótkim terminie osiągnąć to, do czego zawsze aspirują produkty Bonniera na całym świecie – pozycję lidera w najbardziej rentownych i prestiżowych obszarach. Razem z Bankierem zyskujemy doświadczony zespół menedżerów, dziennikarzy i handlowców oraz świetny i rozpoznawalny brand. Jestem dumna, że nasze media dostarczają wiarygodnych informacji przedsiębiorcom, którzy doskonale poradzili sobie z kryzysem i dzięki którym polska gospodarka zyskuje systematycznie na znaczeniu – tłumaczy cytowana w komunikacie Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama