Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.01.2015 12:49 Publikacja: 14.01.2015 12:49
Ostatni kwartał 2014 roku fatalnie zamknęła Trójka, spadek słuchalności dotknął też Program I Polskiego radia i Radio Zet.
Foto: Fotorzepa
Krakowska rozgłośnia niezmiennie pozostaje liderem radiowego rynku słuchalności – wynika z badań RadioTrack przeprowadzanych na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przez MillwardBrown . Najnowsza fala badania obejmująca okres od października do grudnia 2014 wykazuje, że słuchalność RMF FM wzrosła w porównaniu z tym samym okresem 2013 roku z 23,5 proc. do 24,1 proc. W tym samym czasie traciły Radio Zet (aktualnie ma 14,4 proc. udziałów, rok wcześniej było to 15,5 proc.), publiczna Jedynka (10,7 proc. udziałów w rynku, 10,40 rok wcześniej) i Trójka (spadek z 7,8 proc. do 6,7 proc.). Dołowało też Radio Maryja (spadek z 2,3 proc. na 1,7 proc.), a wyniki publicznej Czwórki i Dwójki był stabilne. Pierwsza rok wcześniej miała 0,4 proc. udziału w rynku, a obecnie ma 0,5 proc., słuchalność Dwójki nie zmieniła się i wynosiła 0,5 proc.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas