Wzrosty w RMF, spadki w Jedynce i Trójce

Ostatni kwartał 2014 roku fatalnie zamknęła Trójka, spadek słuchalności dotknął też Program I Polskiego radia i Radio Zet. Zyskiwał RMF FM.

Publikacja: 14.01.2015 12:49

Ostatni kwartał 2014 roku fatalnie zamknęła Trójka, spadek słuchalności dotknął też Program I Polski

Ostatni kwartał 2014 roku fatalnie zamknęła Trójka, spadek słuchalności dotknął też Program I Polskiego radia i Radio Zet.

Foto: Fotorzepa

Krakowska rozgłośnia niezmiennie pozostaje liderem radiowego rynku słuchalności – wynika z badań RadioTrack przeprowadzanych na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przez MillwardBrown . Najnowsza fala badania obejmująca okres od października do grudnia 2014 wykazuje, że słuchalność RMF FM wzrosła w porównaniu z tym samym okresem 2013 roku z 23,5 proc. do 24,1 proc. W tym samym czasie traciły Radio Zet (aktualnie ma 14,4 proc. udziałów, rok wcześniej było to 15,5 proc.), publiczna Jedynka (10,7 proc. udziałów w rynku, 10,40 rok wcześniej) i Trójka (spadek z 7,8 proc. do 6,7 proc.). Dołowało też Radio Maryja (spadek z 2,3 proc. na 1,7 proc.), a wyniki publicznej Czwórki i Dwójki był stabilne. Pierwsza rok wcześniej miała 0,4 proc. udziału w rynku, a obecnie ma 0,5 proc., słuchalność Dwójki nie zmieniła się i wynosiła 0,5 proc.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie