Reklama
Rozwiń
Reklama

Wzrosty w RMF, spadki w Jedynce i Trójce

Ostatni kwartał 2014 roku fatalnie zamknęła Trójka, spadek słuchalności dotknął też Program I Polskiego radia i Radio Zet. Zyskiwał RMF FM.

Publikacja: 14.01.2015 12:49

Ostatni kwartał 2014 roku fatalnie zamknęła Trójka, spadek słuchalności dotknął też Program I Polski

Ostatni kwartał 2014 roku fatalnie zamknęła Trójka, spadek słuchalności dotknął też Program I Polskiego radia i Radio Zet.

Foto: Fotorzepa

Krakowska rozgłośnia niezmiennie pozostaje liderem radiowego rynku słuchalności – wynika z badań RadioTrack przeprowadzanych na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przez MillwardBrown . Najnowsza fala badania obejmująca okres od października do grudnia 2014 wykazuje, że słuchalność RMF FM wzrosła w porównaniu z tym samym okresem 2013 roku z 23,5 proc. do 24,1 proc. W tym samym czasie traciły Radio Zet (aktualnie ma 14,4 proc. udziałów, rok wcześniej było to 15,5 proc.), publiczna Jedynka (10,7 proc. udziałów w rynku, 10,40 rok wcześniej) i Trójka (spadek z 7,8 proc. do 6,7 proc.). Dołowało też Radio Maryja (spadek z 2,3 proc. na 1,7 proc.), a wyniki publicznej Czwórki i Dwójki był stabilne. Pierwsza rok wcześniej miała 0,4 proc. udziału w rynku, a obecnie ma 0,5 proc., słuchalność Dwójki nie zmieniła się i wynosiła 0,5 proc.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama