Reklama
Rozwiń

Wzrosty w RMF, spadki w Jedynce i Trójce

Ostatni kwartał 2014 roku fatalnie zamknęła Trójka, spadek słuchalności dotknął też Program I Polskiego radia i Radio Zet. Zyskiwał RMF FM.

Publikacja: 14.01.2015 12:49

Ostatni kwartał 2014 roku fatalnie zamknęła Trójka, spadek słuchalności dotknął też Program I Polski

Ostatni kwartał 2014 roku fatalnie zamknęła Trójka, spadek słuchalności dotknął też Program I Polskiego radia i Radio Zet.

Foto: Fotorzepa

Krakowska rozgłośnia niezmiennie pozostaje liderem radiowego rynku słuchalności – wynika z badań RadioTrack przeprowadzanych na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przez MillwardBrown . Najnowsza fala badania obejmująca okres od października do grudnia 2014 wykazuje, że słuchalność RMF FM wzrosła w porównaniu z tym samym okresem 2013 roku z 23,5 proc. do 24,1 proc. W tym samym czasie traciły Radio Zet (aktualnie ma 14,4 proc. udziałów, rok wcześniej było to 15,5 proc.), publiczna Jedynka (10,7 proc. udziałów w rynku, 10,40 rok wcześniej) i Trójka (spadek z 7,8 proc. do 6,7 proc.). Dołowało też Radio Maryja (spadek z 2,3 proc. na 1,7 proc.), a wyniki publicznej Czwórki i Dwójki był stabilne. Pierwsza rok wcześniej miała 0,4 proc. udziału w rynku, a obecnie ma 0,5 proc., słuchalność Dwójki nie zmieniła się i wynosiła 0,5 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji