Krakowska rozgłośnia niezmiennie pozostaje liderem radiowego rynku słuchalności – wynika z badań RadioTrack przeprowadzanych na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przez MillwardBrown . Najnowsza fala badania obejmująca okres od października do grudnia 2014 wykazuje, że słuchalność RMF FM wzrosła w porównaniu z tym samym okresem 2013 roku z 23,5 proc. do 24,1 proc. W tym samym czasie traciły Radio Zet (aktualnie ma 14,4 proc. udziałów, rok wcześniej było to 15,5 proc.), publiczna Jedynka (10,7 proc. udziałów w rynku, 10,40 rok wcześniej) i Trójka (spadek z 7,8 proc. do 6,7 proc.). Dołowało też Radio Maryja (spadek z 2,3 proc. na 1,7 proc.), a wyniki publicznej Czwórki i Dwójki był stabilne. Pierwsza rok wcześniej miała 0,4 proc. udziału w rynku, a obecnie ma 0,5 proc., słuchalność Dwójki nie zmieniła się i wynosiła 0,5 proc.
Wśród sieci ponadregionalnych wyraźną zmianę udziałów w rynku widać w Vox FM. Obecnie wynosi 3,6 proc., podczas gdy rok wcześniej było to 1,3 proc. To efekt przeformatowania rozgłośni z sieci Vox FM na nadającą disco i disco polo.