Tak zapowiadają w liście do akcjonariuszy Reed Hasting, szef spółki oraz David Wells, jej dyrektor finansowy. Poza Australią i Nową Zelandią przy okazji raportowania wyników szefowie Netfliksa nie wspominają żadnego konkretnego planowanego do podbicia rynku z nazwy. – W dalszej części roku wystartujemy w kolejnych dużych krajach, realizując naszą strategię – podali tylko. Czy wśród tych „dużych krajów" jest Polska, nie wiadomo.
Przy okazji zarząd ogłosił, że 24. stycznia wprowadza do dystrybucji kontrowersyjną amerykańską komedię „The Interview", której kinowa premiera wypadła bardzo skromnie po szantażu, jakiego dopuścili się na jej producencie, Sony Pictures Entertainment, grupa północnokoreańskich hakerów. Udostępniony w Internecie film osiągnął już jednak 40 mln dol. przychodów, bo dostęp do niego lub plik z filmem został zakupiony u takich dystrybutorów jak You Tube, Google Play i iTunes już 5,8 mln razy.