Reklama
Rozwiń
Reklama

Ponad 450 tys., nielegalnych ściągnięć „50 Twarzy Greya"

Jednym z powodów, dla których erotyczny dramat jest tak chętnie piratowany może być to, że ludzie wstydzą się iść na niego do kina.

Aktualizacja: 18.02.2015 12:04 Publikacja: 18.02.2015 07:25

Ekranizacja „Pięćdziesięciu twarzy Greya” właśnie weszła do kin

Ekranizacja „Pięćdziesięciu twarzy Greya” właśnie weszła do kin

Foto: UIP

Jak policzyła niemiecka firma Excipio, film „50 Twarzy Greya", który do kin na świecie wszedł 14 lutego, w dwa dni później doczekał się niechlubnego statusu piątego najchętniej piratowanego filmu w USA. Jego nielegalną wersję ściągnęło w dwa dni 453,1 tys. Internautów. To dwukrotnie więcej niż "Strażników galaktyki" w pierwszym weekendzie nadawania tego filmu w kinach – podał Bloomberg.

Zdaniem cytowanego przez Bloomberga redaktora witryny TorrentFreak, ukrywającego się pod pseudonimem Ernesto Van Der Sar, część ludzi po prostu nie chce płacić za wyjście do kina, ale część po prostu nie chce czekać na premierę w najbliższym kinie, ale albo zwyczajnie jest zakłopotana wyjściem na film o związku sado-maso. Piratów nie odstrasza to, że nielegalne kopie filmu w sieci są często fatalnej jakości.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama