Wirtualna Polska liczy na reklamowe nisze

Zdaniem analityków Wirtualna Polska Holding nie powinna obawiać się uzależnienia od rynku reklamy.

Publikacja: 16.04.2015 21:00

Wirtualna Polska liczy na reklamowe nisze

Foto: Archiwum

WPH jest na etapie przyjmowania zapisów od inwestorów indywidualnych. Najpóźniej 24 kwietnia poda cenę akcji (maksymalnej spodziewa się na poziomie 37 zł), a ok. 8 maja chciałaby zadebiutować na GPW.

Oferta WPH może być zdaniem analityków ciekawą opcją dla inwestorów, bo jest rzadką ostatnio na GPW możliwością zainwestowania w spółkę mediową. Działające w tym sektorze firmy (jak TVN czy Agora) gros przychodów pozyskują jednak z wrażliwego na makroekonomiczne wahania rynku reklamy. Historia wielokrotnie już pokazała, że firmy bardzo szybko reagują cięciami budżetów reklamowych, w przypadku gdy pogarsza się gospodarcza sytuacja w kraju czy regionie.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie