Reklama
Rozwiń
Reklama

Ruszyła fundacja, która zajmie się wizerunkiem Polski

Fundacji Marka dla Polski ma stworzyć markę naszego kraju, poprawić jego wizerunek zagranicą, a w przyszłości także wybrać nowe narodowe logo.

Publikacja: 12.06.2015 16:00

Ruszyła fundacja, która zajmie się wizerunkiem Polski

Foto: Bloomberg

Fundację stworzyły Konfederacja Lewiatan, KIG, Pracodawcy RP i SKM SAR.- Polska rzeczywistość jest znacznie lepsza niż to, jak jest postrzegana zagranicą. Jesteśmy więc wdzięcznym tematem takich działań, bo jesteśmy niedopromowani – mówi Andrzej Arendarski, prezes Krajowej Izby Gospodarczej. Jak dodawał, zła promocja kraju znajduje odzwierciedlenie np. w cenach, jakie polscy producenci uzyskują za swoje produkty. – Towar niemiecki dostaje ceny lepsze, choć wcale nie jest lepszy. Stoi za nim jednak wypromowana marka Deutschland. W tych krajach, w których działania na rzecz promowania marki kraju powiodły się, zawsze stało za tym partnerstwo publiczno-prywatne – mówi.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Reklama
Reklama