Reklama
Rozwiń
Reklama

Ruszyła fundacja, która zajmie się wizerunkiem Polski

Fundacji Marka dla Polski ma stworzyć markę naszego kraju, poprawić jego wizerunek zagranicą, a w przyszłości także wybrać nowe narodowe logo.

Publikacja: 12.06.2015 16:00

Ruszyła fundacja, która zajmie się wizerunkiem Polski

Foto: Bloomberg

Fundację stworzyły Konfederacja Lewiatan, KIG, Pracodawcy RP i SKM SAR.- Polska rzeczywistość jest znacznie lepsza niż to, jak jest postrzegana zagranicą. Jesteśmy więc wdzięcznym tematem takich działań, bo jesteśmy niedopromowani – mówi Andrzej Arendarski, prezes Krajowej Izby Gospodarczej. Jak dodawał, zła promocja kraju znajduje odzwierciedlenie np. w cenach, jakie polscy producenci uzyskują za swoje produkty. – Towar niemiecki dostaje ceny lepsze, choć wcale nie jest lepszy. Stoi za nim jednak wypromowana marka Deutschland. W tych krajach, w których działania na rzecz promowania marki kraju powiodły się, zawsze stało za tym partnerstwo publiczno-prywatne – mówi.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama