Ruszyła fundacja, która zajmie się wizerunkiem Polski

Fundacji Marka dla Polski ma stworzyć markę naszego kraju, poprawić jego wizerunek zagranicą, a w przyszłości także wybrać nowe narodowe logo.

Publikacja: 12.06.2015 16:00

Ruszyła fundacja, która zajmie się wizerunkiem Polski

Foto: Bloomberg

Fundację stworzyły Konfederacja Lewiatan, KIG, Pracodawcy RP i SKM SAR.- Polska rzeczywistość jest znacznie lepsza niż to, jak jest postrzegana zagranicą. Jesteśmy więc wdzięcznym tematem takich działań, bo jesteśmy niedopromowani – mówi Andrzej Arendarski, prezes Krajowej Izby Gospodarczej. Jak dodawał, zła promocja kraju znajduje odzwierciedlenie np. w cenach, jakie polscy producenci uzyskują za swoje produkty. – Towar niemiecki dostaje ceny lepsze, choć wcale nie jest lepszy. Stoi za nim jednak wypromowana marka Deutschland. W tych krajach, w których działania na rzecz promowania marki kraju powiodły się, zawsze stało za tym partnerstwo publiczno-prywatne – mówi.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie