Aktualizacja: 12.06.2015 16:00 Publikacja: 12.06.2015 16:00
Foto: Bloomberg
Fundację stworzyły Konfederacja Lewiatan, KIG, Pracodawcy RP i SKM SAR.- Polska rzeczywistość jest znacznie lepsza niż to, jak jest postrzegana zagranicą. Jesteśmy więc wdzięcznym tematem takich działań, bo jesteśmy niedopromowani – mówi Andrzej Arendarski, prezes Krajowej Izby Gospodarczej. Jak dodawał, zła promocja kraju znajduje odzwierciedlenie np. w cenach, jakie polscy producenci uzyskują za swoje produkty. – Towar niemiecki dostaje ceny lepsze, choć wcale nie jest lepszy. Stoi za nim jednak wypromowana marka Deutschland. W tych krajach, w których działania na rzecz promowania marki kraju powiodły się, zawsze stało za tym partnerstwo publiczno-prywatne – mówi.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas