Reklama
Rozwiń
Reklama

Netflix napędza sprzedaż telewizorów z dostępem do sieci

Dostęp do internetu ma dziś ponad 400 mln telewizorów, a liczba ta szybko się podwoi. Coraz więcej urządzeń łączy się z siecią przez tzw. streaming boxy Apple czy Chromecasta.

Publikacja: 16.08.2015 22:00

Dostęp do internetu ma dziś ponad 400 mln telewizorów, a liczba ta szybko się podwoi.

Dostęp do internetu ma dziś ponad 400 mln telewizorów, a liczba ta szybko się podwoi.

Foto: Bloomberg

To, że w 2020 roku streaming boxy będą łączyły z internetem prawie jedną czwartą wszystkich telewizorów z dostępem do sieci (ma ich być łącznie 876 mln), pokazuje, jak szybko będą rosły w siłę takie serwisy jak Netflix czy Hulu.

Streaming boxy to miniaturowe w porównaniu z tradycyjnymi dekoderami urządzenia umożliwiające oglądanie na telewizorach wideo z oferty coraz popularniejszych internetowych operatorów (Netflix ma już na całym świecie 65 mln klientów i planuje ekspansję na kolejne rynki, analogiczny serwis pod marką TBO planuje uruchomić w Chinach Alibaba). Niektóre, jak urządzenie Apple, mają kształt małych pudełek, inne, jak Roku, to po prostu małe pendrive'y.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Reklama
Reklama