Twitter uruchamia zewnętrzny serwis reklamowy

Twitter poszukuje dodatkowych źródeł dochodów. Audience Platform, której powstanie ogłoszono w tym tygodniu ma rozszerzyć możliwości publikowania reklam na urządzeniach mobilnych poza samym mikroblogiem.

Publikacja: 21.08.2015 17:23

Twitter uruchamia zewnętrzny serwis reklamowy

Foto: Bloomberg

Audience Platform ma być rozszerzoną wersją uruchomionego w ubiegłym roku serwisu Twitter Publisher Network, pozwalającego na lepszą prezentację promowanych wpisów reklamowych na Twitterze. Stało się  to technicznie możliwe dzięki przejęciu niecałe dwa lata temu MoPub, mobilnej giełdy ogłoszeń mającej dostęp do tysięcy aplikacji na przenośnych urządzenia elektroniczne. Audience Platform pozwoli na odsyłanie użytkowników Twittera do reklam w różnych formatach – ogłoszeń natywnych, banerów, czy plików wideo. Dzięki nowemu serwisowi kampanie reklamowe Twittera będzie można rozszerzyć na aplikacje mobilne obejmujące takie dziedziny jak gry, rozrywkę, czy media. Audience Platform ma według Twittera zwiększyć zasięg ogłoszeń z około 300 milionów aktywnych użytkowników mikroblogu do 700 milionów internautów, przy obniżeniu kosztów o około 30 proc.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie