Reklama
Rozwiń

Twitter uruchamia zewnętrzny serwis reklamowy

Twitter poszukuje dodatkowych źródeł dochodów. Audience Platform, której powstanie ogłoszono w tym tygodniu ma rozszerzyć możliwości publikowania reklam na urządzeniach mobilnych poza samym mikroblogiem.

Publikacja: 21.08.2015 17:23

Twitter uruchamia zewnętrzny serwis reklamowy

Foto: Bloomberg

Audience Platform ma być rozszerzoną wersją uruchomionego w ubiegłym roku serwisu Twitter Publisher Network, pozwalającego na lepszą prezentację promowanych wpisów reklamowych na Twitterze. Stało się  to technicznie możliwe dzięki przejęciu niecałe dwa lata temu MoPub, mobilnej giełdy ogłoszeń mającej dostęp do tysięcy aplikacji na przenośnych urządzenia elektroniczne. Audience Platform pozwoli na odsyłanie użytkowników Twittera do reklam w różnych formatach – ogłoszeń natywnych, banerów, czy plików wideo. Dzięki nowemu serwisowi kampanie reklamowe Twittera będzie można rozszerzyć na aplikacje mobilne obejmujące takie dziedziny jak gry, rozrywkę, czy media. Audience Platform ma według Twittera zwiększyć zasięg ogłoszeń z około 300 milionów aktywnych użytkowników mikroblogu do 700 milionów internautów, przy obniżeniu kosztów o około 30 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji