Aktualizacja: 02.09.2015 16:38 Publikacja: 02.09.2015 16:38
Foto: Bloomberg
Serwis docelowo obejmie aż 167 nowych krajów. Zgodnie z planem firmy, małe i średnie przedsiębiorstwa na całym świecie będą mogły w łatwy sposób wykupić możliwość publikowania reklam na Twitterze w 15 językach.
Twitter obsługuje ok. 100 tys. aktywnych reklamodawców. W porównaniu z listopadem 2014 r., kiedy przeprowadzono ostatnie badania, liczba ta wzrosła o 74 proc. Serwis umożliwia zapłacenie za opublikowaną treść, by stała się widoczna dla większej liczby użytkowników.
W sobotę po południu użytkownicy platformy X zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do strony. To już druga awaria...
Dzieci Zygmunta Solorza uważają, że korzystne dla nich orzeczenie sądu przyniesie biznesowy spokój. Miliarder –...
Serwisy z filmami i serialami walczą o widza na coraz bardziej nasyconym rynku. Chcą konkurować jakością, ale uż...
BLIK uruchomił usługę płatności powtarzalnych – nowoczesne i wygodne rozwiązanie do regulowania cyklicznych opła...
W wieku 76 lat, po długiej chorobie zmarł na Sardynii włoski przedsiębiorca i wydawca Nicola Grauso, były właści...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas