Aktualizacja: 10.09.2015 22:00 Publikacja: 10.09.2015 22:00
Nawet za oceanem, gdzie Amerykanie częściej są świadomi, czym jest connected TV, choćby z uwagi na popularność Netfliksa, Hulu czy Amazon Prime, tylko 69 proc. telewizorów z tą funkcją podłączonych jest do sieci. W Polsce jest to zaledwie 6 proc.
Marnym pocieszeniem jest, że świadomych użytkowników przybywa – według NPD Group przed rokiem było ich 61 proc., a dwa lata temu 45 proc.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas