Telewizory smart, użytkownicy mniej

Posiadacze telewizorów zdolnych do łączenia się z internetem zaskakująco rzadko podłączają je do sieci.

Publikacja: 10.09.2015 22:00

Nawet za oceanem, gdzie Amerykanie częściej są świadomi, czym jest connected TV, choćby z uwagi na popularność Netfliksa, Hulu czy Amazon Prime, tylko 69 proc. telewizorów z tą funkcją podłączonych jest do sieci. W Polsce jest to zaledwie 6 proc.

Marnym pocieszeniem jest, że świadomych użytkowników przybywa – według NPD Group przed rokiem było ich 61 proc., a dwa lata temu 45 proc.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju