Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 16.09.2015 22:00 Publikacja: 16.09.2015 22:00
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek jd Jerzy Dudek
ZOG zrewidował w dół swoją czerwcową prognozę dla światowej reklamy, ale tylko nieznacznie. Poprzednio była mowa o wzroście o 4,2 proc., obecnie szacunki mówią o 4-proc. dynamice.
Ciekawostką jest to, na co przełoży się już w tym roku nieustająco rosnąca popularność mobilnych urządzeń. Otóż ZOG szacuje, że już w 2016 r. wartość globalnych wydatków na reklamę w urządzeniach mobilnych przewyższy sumę wydatków na reklamę w dziennikach.
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas