Reklama
Rozwiń
Reklama

Lekki spadek prognoz dla światowej reklamy

W tym roku na reklamę powędrują na świecie 554 mld dol. – przewiduje dom mediowy ZenithOptimedia

Publikacja: 16.09.2015 22:00

Lekki spadek prognoz dla światowej reklamy

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek jd Jerzy Dudek

ZOG zrewidował w dół swoją czerwcową prognozę dla światowej reklamy, ale tylko nieznacznie. Poprzednio była mowa o wzroście o 4,2 proc., obecnie szacunki mówią o 4-proc. dynamice.

Ciekawostką jest to, na co przełoży się już w tym roku nieustająco rosnąca popularność mobilnych urządzeń. Otóż ZOG szacuje, że już w 2016 r. wartość globalnych wydatków na reklamę w urządzeniach mobilnych przewyższy sumę wydatków na reklamę w dziennikach.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Reklama
Reklama