Aktualizacja: 18.09.2015 17:57 Publikacja: 18.09.2015 17:57
Wszystkich skarg na reklamy Rada Reklamy dostała w ubiegłym roku 2488. – To mniej niż w ubiegłym roku, ale nieznacznie więcej wszyliśmy w związku z nimi skarg – mówi Konrad Drozdowski, dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Spraw wszczętych w wyniku skarg było w ubiegłym roku 216. Poza tymi reklamami, które wzbudzały w ludziach strach oraz wprowadzały w błąd, skarżone były też reklamy nieodpowiednie dla osób małoletnich (10 proc. skarg), agresywne (9 proc.), dyskryminujące (6 proc.) i niezgodne z prawem (2 proc.). Komisja Etyki Reklamy w przypadku 1921 skarg zgodziła się z zarzutami skarżących, uznając, że reklama powinna być wycofana.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas