Reklama
Rozwiń
Reklama

TVN inwestuje w Playera i wydłuża sezony telewizyjne

Wiosenna ramówka TVN ruszy już w lutym, stacja może też większy niż dotychczas nacisk położyć na swoje programy latem, które zazwyczaj jest w telewizjach czasem powtórek. Więcej zainwestowała też w programy dla Player.pl

Publikacja: 21.01.2016 16:04

TVN inwestuje w Playera i wydłuża sezony telewizyjne

Foto: materiały prasowe

Wiosenna ramówka TVN ruszy tak naprawdę jeszcze zimą. Nowości zaczną pojawiać na antenie już w połowie lutego. – Zwykle zaczynaliśmy wiosnę na antenie w marcu, w tym ruszamy z nią wcześniej, te okresy zimy w telewizji powoli się skracają – mówił Edward Miszczak odpowiedzialny w zarządzie TVN za kwestie programowe, prezentując nowości programowe TVN. – Nasz prezes poważnie podchodzi do tematu off-sezonów, uważa, że to zjawisko będzie powoli zanikać – dodawał potem. Niewykluczone, że w tym roku TVN nie zrezygnuje całkowicie z nowości także zazwyczaj martwym telewizyjnie sezonie wakacyjnym. Już w ubiegłym roku nie zaprzestał nadawania nowych odcinków serialu „Na Wspólnej". – W wakacje miał widzów, bo wszystkie stacje mają wtedy sezon wakacyjny i widz nie ma wielkiego wyboru. Przykład z „Na Wspólnej" pokazał, że jeśli taka oferta jest, to ludzie zostają przed telewizorami – mówił Miszczak.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama