TVN inwestuje w Playera i wydłuża sezony telewizyjne

Wiosenna ramówka TVN ruszy już w lutym, stacja może też większy niż dotychczas nacisk położyć na swoje programy latem, które zazwyczaj jest w telewizjach czasem powtórek. Więcej zainwestowała też w programy dla Player.pl

Publikacja: 21.01.2016 16:04

TVN inwestuje w Playera i wydłuża sezony telewizyjne

Foto: materiały prasowe

Wiosenna ramówka TVN ruszy tak naprawdę jeszcze zimą. Nowości zaczną pojawiać na antenie już w połowie lutego. – Zwykle zaczynaliśmy wiosnę na antenie w marcu, w tym ruszamy z nią wcześniej, te okresy zimy w telewizji powoli się skracają – mówił Edward Miszczak odpowiedzialny w zarządzie TVN za kwestie programowe, prezentując nowości programowe TVN. – Nasz prezes poważnie podchodzi do tematu off-sezonów, uważa, że to zjawisko będzie powoli zanikać – dodawał potem. Niewykluczone, że w tym roku TVN nie zrezygnuje całkowicie z nowości także zazwyczaj martwym telewizyjnie sezonie wakacyjnym. Już w ubiegłym roku nie zaprzestał nadawania nowych odcinków serialu „Na Wspólnej". – W wakacje miał widzów, bo wszystkie stacje mają wtedy sezon wakacyjny i widz nie ma wielkiego wyboru. Przykład z „Na Wspólnej" pokazał, że jeśli taka oferta jest, to ludzie zostają przed telewizorami – mówił Miszczak.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie