Reklama
Rozwiń
Reklama

Agora skupiła większościowe udziały w GoldenLine za 8,48 mln zł

Tyle mediowa grupa zapłaciła za 53 proc. udziałów w spółce GoldenLine. Wcześniej miała w niej już 36 proc. udziałów. Teraz będzie więc większościowym akcjonariuszem.

Publikacja: 25.01.2016 15:53

Agora skupiła większościowe udziały w GoldenLine za 8,48 mln zł. tym samy mediowa grupa posiada tera

Agora skupiła większościowe udziały w GoldenLine za 8,48 mln zł. tym samy mediowa grupa posiada teraz pakiet 53 proc. udziałów w spółce.

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski Krzysztof Skłodowski

Mniejszościowe udziały w portalu dla profesjonalistów Agora miała od końca 2011 roku. - W wyniku zawarcia transakcji Agora posiada obecnie łącznie 178 udziałów w spółce GoldenLine sp. z o.o. stanowiących 89 proc. kapitału zakładowego spółki oraz dających prawo do 178 głosów, stanowiących 89 proc. głosów na zgromadzeniu wspólników spółki – podała Agora w komunikacie.

Przejęcie kontroli nad GoldenLine wiąże się z koniecznością dokonania ponownej wyceny uprzednio posiadanych udziałów w tej spółce do ich wartości godziwej na dzień przejęcia kontroli. - Szacowana strata z tytułu ponownej wyceny uprzednio posiadanych udziałów w wysokości około 5,5 mln zł powiększy koszty finansowe i obciąży skonsolidowane sprawozdanie finansowe Grupy Agora za pierwszy kwartał 2016 r. W związku z tym, negatywny wpływ tej wyceny będzie widoczny na poziomie skonsolidowanego wyniku netto Grupy Agora w 2016 r. –podała Agora.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama