Agora skupiła większościowe udziały w GoldenLine za 8,48 mln zł

Tyle mediowa grupa zapłaciła za 53 proc. udziałów w spółce GoldenLine. Wcześniej miała w niej już 36 proc. udziałów. Teraz będzie więc większościowym akcjonariuszem.

Publikacja: 25.01.2016 15:53

Agora skupiła większościowe udziały w GoldenLine za 8,48 mln zł. tym samy mediowa grupa posiada tera

Agora skupiła większościowe udziały w GoldenLine za 8,48 mln zł. tym samy mediowa grupa posiada teraz pakiet 53 proc. udziałów w spółce.

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski Krzysztof Skłodowski

Mniejszościowe udziały w portalu dla profesjonalistów Agora miała od końca 2011 roku. - W wyniku zawarcia transakcji Agora posiada obecnie łącznie 178 udziałów w spółce GoldenLine sp. z o.o. stanowiących 89 proc. kapitału zakładowego spółki oraz dających prawo do 178 głosów, stanowiących 89 proc. głosów na zgromadzeniu wspólników spółki – podała Agora w komunikacie.

Przejęcie kontroli nad GoldenLine wiąże się z koniecznością dokonania ponownej wyceny uprzednio posiadanych udziałów w tej spółce do ich wartości godziwej na dzień przejęcia kontroli. - Szacowana strata z tytułu ponownej wyceny uprzednio posiadanych udziałów w wysokości około 5,5 mln zł powiększy koszty finansowe i obciąży skonsolidowane sprawozdanie finansowe Grupy Agora za pierwszy kwartał 2016 r. W związku z tym, negatywny wpływ tej wyceny będzie widoczny na poziomie skonsolidowanego wyniku netto Grupy Agora w 2016 r. –podała Agora.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem