Reklama

Agora skupiła większościowe udziały w GoldenLine za 8,48 mln zł

Tyle mediowa grupa zapłaciła za 53 proc. udziałów w spółce GoldenLine. Wcześniej miała w niej już 36 proc. udziałów. Teraz będzie więc większościowym akcjonariuszem.

Publikacja: 25.01.2016 15:53

Agora skupiła większościowe udziały w GoldenLine za 8,48 mln zł. tym samy mediowa grupa posiada tera

Agora skupiła większościowe udziały w GoldenLine za 8,48 mln zł. tym samy mediowa grupa posiada teraz pakiet 53 proc. udziałów w spółce.

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski Krzysztof Skłodowski

Mniejszościowe udziały w portalu dla profesjonalistów Agora miała od końca 2011 roku. - W wyniku zawarcia transakcji Agora posiada obecnie łącznie 178 udziałów w spółce GoldenLine sp. z o.o. stanowiących 89 proc. kapitału zakładowego spółki oraz dających prawo do 178 głosów, stanowiących 89 proc. głosów na zgromadzeniu wspólników spółki – podała Agora w komunikacie.

Przejęcie kontroli nad GoldenLine wiąże się z koniecznością dokonania ponownej wyceny uprzednio posiadanych udziałów w tej spółce do ich wartości godziwej na dzień przejęcia kontroli. - Szacowana strata z tytułu ponownej wyceny uprzednio posiadanych udziałów w wysokości około 5,5 mln zł powiększy koszty finansowe i obciąży skonsolidowane sprawozdanie finansowe Grupy Agora za pierwszy kwartał 2016 r. W związku z tym, negatywny wpływ tej wyceny będzie widoczny na poziomie skonsolidowanego wyniku netto Grupy Agora w 2016 r. –podała Agora.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Znowu gorąco wokół właściciela TVN. Potencjalny nabywca ułożył się z Trumpem
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Reklama
Reklama