Reklama
Rozwiń
Reklama

Bauer rusza z miesięcznikiem „Nostalgia"

Wydawnictwo Bauer wprowadza na rynek nowy miesięcznik „Nostalgia" poświęcony gwiazdom kina i estrady XX wieku.

Aktualizacja: 26.01.2016 15:09 Publikacja: 26.01.2016 13:32

Pierwszy numer magazynu trafi na rynek w środę 27 stycznia w nakładzie 250 tys. egz. i cenie 1,99 zł. Debiutowi towarzyszyć będzie kampania reklamowa. Redaktorem naczelnym „Nostalgii" jest Tomasz Szymański, szef tytułów „Retro" i „Życie na gorąco".

- Nostalgia, wracając do czasu młodości czytelników, przypomni nie tylko gwiazdy, ale także najciekawsze, związane z nimi, wydarzenia; opowie o miejscach, które wszyscy pamiętają z dzieciństwa lub znają z mediów czy rodzinnych przekazów. W pierwszym wydaniu nowego miesięcznika znajdą się między innymi artykuły o mrocznych stronach wielkiej przyjaźni Maryli Rodowicz i Agnieszki Osieckiej, życiu Hanny i Antoniego Gucwińskich, amerykańskich latach Krzysztofa Krawczyka i fenomenie Winnetou – podaje Bauer.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama