Aktualizacja: 26.01.2016 15:09 Publikacja: 26.01.2016 13:32
Pierwszy numer magazynu trafi na rynek w środę 27 stycznia w nakładzie 250 tys. egz. i cenie 1,99 zł. Debiutowi towarzyszyć będzie kampania reklamowa. Redaktorem naczelnym „Nostalgii" jest Tomasz Szymański, szef tytułów „Retro" i „Życie na gorąco".
- Nostalgia, wracając do czasu młodości czytelników, przypomni nie tylko gwiazdy, ale także najciekawsze, związane z nimi, wydarzenia; opowie o miejscach, które wszyscy pamiętają z dzieciństwa lub znają z mediów czy rodzinnych przekazów. W pierwszym wydaniu nowego miesięcznika znajdą się między innymi artykuły o mrocznych stronach wielkiej przyjaźni Maryli Rodowicz i Agnieszki Osieckiej, życiu Hanny i Antoniego Gucwińskich, amerykańskich latach Krzysztofa Krawczyka i fenomenie Winnetou – podaje Bauer.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas